Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Friday, October 31, 2008

Ada apa dengan kasut putih?

Aku tak suka kasut putih sebenarnya..
ni semua gara2 masa aku study kat uitm sarawak dulu..

tahun 2002 kot..
aku ada minat ngan sorang budak laki ni..
minat gila la..
hari2 dalam kelas mesti nak duduk sebelah dia..
dapat borak2 dengan dia..gedik2 santai dengan dia...
satu hari tu, aku pakai kasut vincci warna putih..
(kasut tu member aku punya..kitorg saling pinjam meminjam)
pastu dlm kelas..masa aku duduk sebelah budak laki yg aku minat tu..
dia terperasan aku pakai kasut tu..
pastu dia tanya..
budak laki : kasut baru ke?
aku : ha'ah
(walupun bkn aku punya, tp dlm hati..yess..dia tgur kasut aku!! hoho)

aku lagi : cantik tak?
( ngan wat aksi gedik tunjuk kasut tu kat dia..)

pastu ngan selamber kodoknye budak laki tu jawab..
budak laki : tak cantik ar..kaki tu dah la hitam..pakai kasut putih..tak sesuai langsung..
pastu dia tergelak2 kecik..
aku terus tersentap..
mulai saat itu..aku langsung tak suka pkai kasut putih smpai skrg..haha..
budak laki tu pun aku tak tau pecita skrg..
aku sekelas ngan dia 2 sem je..pastu dia dismissed..

p/s : Dari sini la header blog ni terinspirasi..haha


3 comments:

Anonymous said...

majok la....

Erina Asmawani said...

ala..musuk2..majok ke tu? =p

Anonymous said...

Wow, this article is pleasant, my sister is analyzing such things, thus I
am going to convey her.

Also visit my weblog add followers on twitter









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015