Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Saturday, May 12, 2012

Khas Buat Mama

Lagu ini..lirik indah ini..khas buat mama. Walaupun mama sekarang dah duduk jauh, tapi sentiasa dekat dalam hati. Baru tahu macam mana perasaan seorang anak yang rindukan emaknya yang duduk dekat kampung nuuunnn jauh di sana. Ishh..rindu teramat.*Nak nangis*


:')


3 comments:

aTy _faRed~ said...

nak ucap selamat hari ibu kat Erina jugak..seronok dah jadi ibu kan..:)

zonaku said...

u are now a mother too.......


happy mother's day

Erina Asmawani said...

Aty:
Selamat Hari ibu untuk Aty juga..yee..mmg sgt seronok alam motherhood ni :D

Kak Zona:
thank u kak ;) kekadang rasa tak percaya dah jadi mama sekarang :)









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015