Wednesday, March 21, 2012

Aqil Hamzah..Oh.. Aqil Hamzah :)








(^_^)

13 comments:

Liyana said...

hehe omel nyer.. mcm2 memek muke die buat yer, cubit kang, hee

sweethOneY said...

eeeeeee pandai dah diaaaaa macam muka mama dia lah. Hehee

Masy said...

hahahahhaahah kecik2 dah pandai buat muka ni, nanti kene ajar abg Xiyad yg garang tu hehehhe

CaDLyNN said...

comel sgt! huhu...geram tengok..

moment said...

alolololo tomei!~

heee mmg beza gile ngan gambo2 Xiyad.. :)

PUAN SUE said...

cam muke aqilah pulak su tgk...hihi

aTy _faRed~ said...

hahahaha..comel sungguh..!!! tergelak tengok aqil buat mimik muke..sejuk tu kot..;p

Riny said...

comel nye dy..sonok betol..:)

HEMY said...

bwahahahahaha!!! haaa..amek ko...betul2 prgai posing mak dia dia amek satu2...

mana lagi tumpahnya gediks kalau tak ke anak...bwahahahaha

Erina Asmawani said...

Liyana:
maceh aunty liyana..cubit la, nanti Aqil geget ;p

Izza:
hehehe..mmg pandai dia buat muka skrg..

Erina Asmawani said...

Kak Masy:
hahaha..ni mungkin sbb dia sejuk kak, menggeliat2 dia..abg xiyad garang ke?hehe

Lynn:
maceh aunty lynn ;)

Erina Asmawani said...

Puan Sue:
haah, ena tgk muka Aqilah pun ade same cam Aqil :)

Aty:
mmg aty, dia sejuk tu..mcam2 mimik muka dia buat.hehe..

Erina Asmawani said...

Rini:
maceh aunty Rini :)

Hemy:
hahahahaha..aku suka pribahasa ko..takpe,gedik2 manja ni :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails