Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

Your Friendly Coway Agent

Your Friendly Coway Agent

Friday, September 23, 2011

Video majlis nikah, bersanding & bertandang kami ;)


Salam semua. Fuhhh! Bercinta rasanya nak update entry baru ni setelah bercuti yg amaaaat panjang dari berblogging. Ni pun nak menaip tangan ade gigil2. Gigil eksaited agaknya. Hehe.Niat di hati nak update cerita pasal raya yang dah lama terperap tapi kita skip cerita pasal raya kejap, update pasal video2 wedding dulu lah ye. ;)

Sebenarnya dah dapat video2 ni lama dah, cumanya tak reti dah upload dari dvd yg videographer kami bagi. Lepas mintak jasa baik diorang ( videogrpher) tuk uplodkan video2 kami ni kat youtube, barulah boleh disharekan dekat sini. Sangat kelaka ok video2 ni. Tiap kali kami tengok balik video ni mesti ketawa2 je. Adoiyaii..tak sangka ada bakat masing2 jadik pelakon.Haha. Kami tengok balik banyak kali pun asek tersenyum je sebab baru nampak macam mana majlis kebesaran kami tu dijalankan. Yelah, masa tu kami superbusy kan, jadinya tak dapat nak menikmati sangat suasana nya masa tu (menikmati katanya) ;).Mekaseh tidak terhingga kepada family & kekawan yang bagi ucapan2 kat dalam video tu. Korang memang best & sporting bangat! :D 

Nah, enjoy the video *sambil tekup muka pakai bantal..malllllluuuuu* ;p




~Majlis Pernikahan Erina & Amir 2 April 2011~




~Majlis Persandingan Erina & Amir 2 April 2011~
Cantiknyaaaa baju ni kan!! * menari-nari* Haha. Tak boleh tahan tengok saya berlakon macam tu.


~Majlis Persandingan Amir & Erina 9 April 2011~

Hehe. Dah tengok jangan gelak ok, yang berlakon2 tu semua videographer yang suruh buat, saya menurut arahan je.Ye, saya tau..suara saya dalam ni pun comel, tak macam suara kat luar. Hehe *maluuuu*. Details pasal videographer saya & pekej yg saya amik, saya akan ceritakan dalam next entry ok. Salam Jumaat semua :)


3 comments:

Pn.Ibu said...

Erina, comel sungguh suara awak..1st time dgr.....hehehe

Masy said...

kat vid ke3 tu cam lawak lak time masuk dewan. cam ena yg pimpin amir masuk dewan hihihihiih

Erina Asmawani said...

Mar:
Haha..Mar..malunya saya. Actually kalo depan2 x secomel ini kot suaranya..hehehe

Kak Masy:
Kan kak..ena pun perasan tu, dah la jalan cam nak gi bersiar2 je mase masuk dewan tu..haha









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015