Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

Your Friendly Coway Agent

Your Friendly Coway Agent

Wednesday, February 01, 2012

Baby Ilyas in the house ;)

Assalamualaikum semua. Nama saya Ahmad Ilyas Bin Azhar Fozy. Saya ahli baru dalam Fozy family ;). Saya dilahirkan secara normal pada 8 Januari lepas.Yeah..mommy saya hebat! :)

Ni masa saya baru beberapa jam lepas kuar dari perut mommy saya ;)
Bam bam kan saya? 

Ni masa saya 2 minggu. Tengah golek2 ngan opah. Saya dah pandai ketawa.
:D

Mandi timeee! Sejuk2. Ayah saya yang mandikan ni ;)

Bila tido saya suka melekap kat perut ayahcu saya..sebab perut ayahcu sangat empuk, macam tido atas tilam air. Hehe

Ahhh..nyamannya..syok tido! :D

Sekarang saya dah 3 minggu lebih, saya tak sabar nak tunggu sepupu saya keluar. Woit sepupu..cepat keluar ye! 

Tu sepupu saya tengah syok dalam perut makcu saya lagi. Besar kan perut makcu? Idung makcu pun makin besar..hahaha (oppss! sorry makcu, terketawakan idung makcu pulak..hee). Sebelah tu kawan makcu, dia pun mengandung jugak..baby boy..wahh! Ramai lah geng dragon saya nanti. Semoga perjalanan makcu menjadi mama dipermudahkan. Tak sabar saya nak ada kawan! :) :)

10 comments:

Pn.Ibu said...

wah erina n umie main laga-laga perot. bestnyee...

SUHAIDA said...

comeinyeeee dia..baby su kuar bulan 2 pulak..xsabar nyeee

CaDLyNN said...

comel!
baby ko nnti mesti tiut miut kan

Unknown said...

menh\ghitung hari laa yeeeee...

Izzatul Azma said...

waaaa ramainya baby dlm family Ena ni thn ni ngan thn lepas. Syiok2 ramai baby

amal said...

hello baby ilyas! :)

Erina Asmawani said...

Pn Ibu:
tulah Mar, harus laga2 perut..takut pasni jumpa memasing da kendong baby da, x smpat nak laga perut ;)

Sue:
comeyyy kan..samelah, baby kita pun kuar bulan 2 ni sue ;)

Erina Asmawani said...

Lynn:
comey kannn Ilyas..amin aminnn :)

Pojie:
iyee..menghitung ari dan detik ni uncle pojiee..hehe

Erina Asmawani said...

Izza:
haah, meriah ngan baby..mmg kalo ade baby seronok je rasa ;)

Amal:
hello aunty amal..nice to meet u! :)

Siti Humairah said...

haha,,titiba ade gambar saye,,ye la ilyas,,lps ni ramai la kawan2 awk,,:))









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015