Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Thursday, July 05, 2012

Surirumah Berijazah :)

Ye..itulah saya. Dapat uruskan rumahtangga, makan,minum, pakaian suami.Dapat jaga anak,dapat tengok perkembangan dia setiap hari.Syukur Alhamdulillah.Memang betul penat study tunggang terbalik dulu untuk dapatkan segulung ijazah, tapi InsyaAllah saya takkan sia2kannya. Ini adalah jaminan untuk saya di masa akan datang. Saya pun nak balas jasa mama dan ayah, berbakti pada mereka, nak balas jasa mereka dengan hasil titik peluh saya sendiri.Bila anak dah besar, bila ada peluang terbuka,encek hubby pun izinkan saya untuk bekerja, saya tak teragak2 untuk kerja balik. Rezeki Allah dimana2.Untuk masa sekarang, biarlah anak tu membesar depan mata.Dan saya bangga menjadi surirumah :)


Sumber di sini :)

5 comments:

~misshuny~ said...

pekerjaan yang paling banyak mendapat pahala bagi perempuan adalah menjadi surirumah..pahalanya melebihi segala pekerjaan di atas dunia..UAI

lau bleh hani pun nak jadi housewife...jadi suri di rumah jela..hehe

aTy _faRed~ said...

ai nak sangat jadi housewife n jage anak sendiri saat nih...i betul2 tekad..i tak kire ar i terpakse berjimat sebab dah tak de pendapatan...yang penting anak i membesar depan mate... tapi amik mae sikit ar since i ade contrak ngan company agi beberape bulan...tak sabar nak letak jawatan..hurrmmm...

PUAN SUE said...

samelah kitew...
seronok tgok anak membesarkan

CaDLyNN said...

untungla..dpt jg aqil..:)

sri noraima othman said...

ooo..ena dah tak keje lah ek skrg ni...best lah dpt jadi surirumah sepenuh masa. tu cita2 saya juga.tp x blh lah buat masa ni.









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015