Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

Your Friendly Coway Agent

Your Friendly Coway Agent

Tuesday, May 12, 2009

Aktiviti minggu ini ialah........

12 Mei - 17 Mei 2009
Program bermula dari pukul 8.30 pagi-10 malam


Ciss..pe kejadahnye pulak finishing school nih?? Sebelum2 ni takde pon. Haih. Macam2 la UiTM dihatiku nih. Tak bagi can aku nak rilek langsung! (Bisikan devil)

Haa..baguslah ada program cenggini. Dapat aku isi masa lapang daripada duk bangun lambat hari2. At least, masa aku terisi ngan aktiviti2 berfaedah. I love UiTM dihatiku!! (Bisikan angel)

~Whateverlaahh~


Dah la..jom jamu mata..aummm!!


7 comments:

paiseh said...

masuk skolah balik ke??

Fadhlee Fitri said...

ahhh...aku ingatkan fishing school tadik...baru nak mendaftarkan diri....hehehuhuhohohhihihi

MaSHee said...

Layan jer lah..13-17hb. Lama betul! Dgr citer smpi ke mlm pun ada program. x per..xper..utk kebaikan kan!

aidil62nd said...

aper lag ... pegi lah .. wajib siut

pRincESs_N said...

at least ade aktiviti..N ni da bushan tahap gaban daa...

Erina Asmawani said...

Paiseh:
Haah..masuk sekolah balik..huhu

Ptit:
hek eley..gelak plak ko eh bro..cis..kalo fishing skul ok lagik..ni busan ya rabbi

Aku dia dan kamu:
Yess..tuk kebaikan aku gak n for the sake of nk dpt sijil..lol

aidil:
yola..yola..mmg pegi pon..awk pon jgn koya tak pegi..

Princess N:
ahaha..bosan ke yunk? selamat jadik amah yg berjaya ;p

Izzatul Azma said...

hehe
siap ada bisikan angel ngan devil tu..
xpe2.. at least ada gak menda nk dibuat :D









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015