Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Sunday, July 05, 2009

Yeehaaa!


2 3 kucing berlari,

Mana nak sama dengan kucing kat Sarawak,

2 3 boleh ku cari,

Esok aku nak g cuti kat Kuching Sarawak
Tihihi..


Any pesanan? Tikar sarawak? Biskut sagu? Ulat mulong? Gambir? Lol ;p



P/s: Giler excited!!

10 comments:

aim-a said...

nak pesan mamat hensem...hensem mcm farid kamil cukup la....eh...buat pe kat srwak????

Erina Asmawani said...

cuti2 la sis.Hehe.Orait..saya akan carik kan sorang tuk sis then trus postkan gune post laju.Boleh? Kalo tak dpt cam farid kamil, iras2 cam paiseh leh x? lol

Monkey D Luffy said...

Kucing Siam ada kat sarawak?

nak order

aRaBeLLa said...

farid kamil versi Iban ader le kat sana...hahhaaha

DaliaLiyana said...

akak pesan tnpa duit leh tak?? kalau leh...akak pesan sume k...hehee...
jg diri lek lok...

PadilTahir said...

nak gambir!!

Erina Asmawani said...

kapten: kucing siam 1 siapp!!! (kate order kan..haha)

arabella: farid kamil versi abu bakar ellah..kekeke

daliaLiyana: Heee..saya pon belikan tuk akak semua tu tanpa duit. boleh x? hehe.. thanx akak ;)

PadilTahir: Woit. Ko nak watpe ngan gambir tu ha? lol

haruan tasek said...

tikar sarawak boleh terbang ker?

JO said...

wah, bestnya cuti kat sarawak. nak mtk tlg ko belikan kek lapis blh tak? waa...sedap. haha

Erina Asmawani said...

haruan tasek: huhu..tikar sarawak ley terbang pakai kargo MAS

JO: Alamak, aku da smpai sini da..tapi xpe, there will be another trip 2 sarawak. Nanti aku belikan tuk ko bebyk eh ;p









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015