Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Monday, October 10, 2011

Anak nyiaw yang menggeramkan~


Ini adalah gambar terbaru,secara candid.Abaikan kain macam tersingkat tu. Haha.Sabtu lepas, ke kenduri doa selamat seorang kawan.Sesungguhnya baju kurung yg dipakai itu amatlah sendat di bahagian perut. Takde pilihan lain sebab ini je satu2nya baju kurung yang ada kat rumah mak metua. Kain jangan cakap lah kan..muat untuk disarung, tapi tak boleh di cangkuk.Zip je la gamaknya.Lepas pakai baju kurung ni, tersenyum2 depan cermin tengok perut sendiri.Macam tak percaya.Dah nampak besar! Suka ;) (padahal baju kecik kan.Haha).Sandal tu sarung Bata comfit sudah,janji lembut selesa .Memang dah macam mama2 kan :P 

Masa ni encek hubby tengah tolong kemaskan meja2 kat luar rumah dengan kawan2 dia, jadinya si isteri buyong ni disuruh duduk tepi je. Tak boleh menolong apa2, tolong tengok je.Nasib kawannya ni (si tuan rumah)ada anak kucing comelllllllll. Dapat berulit kejap. Sangat comelllll la anak kucing dia. Sebelum ni just boleh tengok je anak2 kucing jiran yang comel2 dari balkoni rumah, nak pegang encek hubby tak bagi, apatah lagi nak belai2 dorang (kekadang degil juga terrrpegang ;p. Tak boleh tahan! Diorang sangat adorable!).Tapi kali ni encek hubby bagi lampu hijau, agaknya kesian tengok isteri dia ni tercongok je duduk kat tepi tu takde buat apa.Apa lagi..masa tuk lepaskan geram kat anak kucing tu! Eyyyyy.. comel tau tak anak kucing parsi ni! ( Ok, padahal memang hantu kucing, tengok kucing kurap tepi jalan pun kata kucing tu comel geram2! Ngee)


Oh geram! Anak kucing muka manja..dahla telinga ke bawah. Comelll!


Anak kucing mencium perutku. Hehe. 
Besar dah perut ni, obvious! ;)

Balik tu terus rekues kat encek hubby nak beli baju kurung maternity.Hehe. Senang nnti nak pergi kenduri2 ada baju kurung besar kan, sepasang cukuplah :)

11 comments:

Masy said...

haah masa ni nmpk betul perperutan ena. kot tak mg x brape nk pasan wihiiiii

CaDLyNN said...

ouh..ena sangat comel..

aku pon dah jadi suke kucing sbb adik aku letak 4 ekor kucing die kat umah...balik keje die duk menggesel je..haha

zonaku said...

ye.... penyayang binatang mmg camtu. itu kucen, mau buat gian nk belai anak anjing?



ketara nampak perut...

zonaku said...

ye.... penyayang binatang mmg camtu. itu kucen, mau buat gian nk belai anak anjing?



ketara nampak perut...

sweethOneY said...

omel omel omelll perut diaa. Hihihi.

pRincESs_N said...

seronok kn jd mak yong..org x suh2 wat keje..hehehehe

HEMY said...

perut umpama suria
yang membawa cahaya
makanlah dari hati
pasni takde can lagiiii

moment said...

hehe nmpknye perut.. sbb baju agak ketat ke? tp mmg spttnya dh nmpk kan? tahniah2..

*sgt la cute klu nmpk perut sbb pregnent.. tp klu psl lemaakkksss?? T__T

Erina Asmawani said...

Kak Masy:
kan kak..before ni pakai baju biasa leh lagi..skrg semua dah ketat tang peyut..hehe

Lynn:
hehe..maceh lynn..

oooo..bestnye rumah ade kucen!! Diorang kan manja..stress2 balik keje, diorang gesel2 terus hilang stress kan..hehe

Erina Asmawani said...

Kak Zona:
hahaha..kucen mmg dah sebati ngan jiwa dari kecit kak, anak anjing lom ade perasaan nak belai lagi.tp diorang pun sgt comelllll!!!

haah, skrg dah ketara..hehe

Izza:
maceh yunk..hehehe ;p
mak yong sungguh kan..

Erina Asmawani said...

N:
Tau xpeee..duduk je kan ;p

Hemy:
hahahaha..umpama suria katanya..ko nyanyi la gini kat cembam :D









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015