Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Thursday, June 21, 2012

Iklan bangang.

Apehal sekarang iklan2 kat majalah especially majalah tuuuuuutt banyak sangat iklan memalukan macam ni? Malu hokey! Mengeksploitasikan pompuan.Harap pihak tertentu yang bertanggungjawab tapis la dulu iklan2 ni sebelum publish kat majalah.Kalau ye pun jual produk2 yang macam2 ni, buatlah iklan cerdik & kreatif sikit. Ni tak..



Macam sampah!!



P/s: Haaa..kan dah marah!

8 comments:

~♥ iella ♥~ said...

ada juga perasan keadaan tu. kdng2 rasa malu gak. mcm dah x senonoh iklan. x da tapisan la plak...

Masy said...

sampah pon ade value kalau dikitar semula. ini dah tatau nak letak dlm kategori ape dia punye tak guna tah

Juliet said...

Ni bukan bangang.

Ni BODOH.

Tengok saje gambar first tu. Pejadah pempuan berhijab buat lidah camtu?

Dah mengaibkan wanita nih! Vongoks! Pastu ayat tak boleh blah.. ketat, kmut, bergetah.. baik ko tulis je nama vagina kat situ. EEEE stresss.

Sekian :)

Dayang_Amy said...

Hahahah! memang bongok punya iklan. ade ka patut pompuan betudung pastu wat lidah gitu. aiyark!

PUAN SUE said...

memang sengal pun..ade yg bulan berapa ntah..tunjuk breast baik punya besar..tak senonoh..

HEMY said...

buduh sial..kalau lawa xpe la jugak.hahahahaha

aTy _faRed~ said...

memang annoying iklan macam ni...siyes sakit hati tengok..

CikNaa said...

fuh semangat.. yg bwh tu tak bleh blah.. tudung pakai,tp perut tersembul keluar..









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015