Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Friday, August 17, 2012

Selamat Hari Raya :)



Aqil Hamzah nama diberi,
Budaknya bijak dan baik budi,
Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri,
Salah dan silap harap dimaafi.

Beg baju mama satu je tapi beg baju Aqil sampai tiga,
Kalau boleh mamanya nak bawak baju Aqil semua,
Maklumlah ini kali pertama Aqil beraya,
Aqil rilek je, mama yang over teruja.

Double check semua barang biar takde yang tertinggal nanti,
Excited nak beraya sampai jantung berdebar2,
Pandu balik kampung nanti berhati2,
Kalau stuck dekat jem banyak2 kanlah bersabar.



Hehehehe. Oklah mommies dan kawan2 tersayang sekalian. Selamat menyambut raya bersama family tercinta. Minta maaf kalau ada tersalah bahasa sepanjang berblogging  ni. Bye :D



7 comments:

zonaku said...

aiseh.... untuk para mommies je ke.......






okthanxbye........

::kansel duit raya aqil::

Bakal Puan said...

suci je muke die..hehe

btw,sudi2 la sgah, follow n komen2 kt cni, http://praythebestforus.blogspot.com/

sgt memerlukn pndpt n pndgn dri X b2b. tq! ^_^

CaDLyNN said...

mommies je ke..huhuhu

kemain aqil smpi 3 beg baju...

Ena's Palace said...

salam kenalan..
menarik pantun tuh!..
penuh dengan jalan cerita..hehehe

Erina Asmawani said...

Kak Zona:
Alaaaaa..kakkkkk! Mane de tuk mommies je..untuk semualah.Ayat je tak betul sikit

*cepat2 edit*

Selamat Hari Raya kak..maaf zahir batin :)

Bakal Puan:
Muka ustaz kecik..hehe. Ok dear, InsyaAllah will follow u.

Erina Asmawani said...

Lynn:
huhuhu..untuk smua lah Lynn.
Tulahnya 1 beg baju, 1 beg pampers, 1 lagi beg botol susu makanan2 dia semua.

Ena:
thank u Ena :)
Pantun ekspres je ni. Hehe.
Selamat kenalan :)

I Wayan Ardana Putra said...

free novel 3D









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015