Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

Your Friendly Coway Agent

Your Friendly Coway Agent

Tuesday, September 14, 2010

Raya 2010

Menariknya raya tahun ini ialah:

1. Buat julung2 kalinya aku bagi duit raya kat family & sanak saudara  ;)
Syukur Alhamdulliah~




2) Ayah supply mercun.
Dan kami gila main mercun.
 Tapi bukan aku la..aku tukang tengok & sorak je ;p
Ni mercun merdeka 25 das!
Meriahhh satu kampung!




3) Ada mercun papan terpanjang di kampung kesang tasek jugak.
Memang panjangggg.Siap kena sangkut kat pokok.
POM!POM! POM!
Berdesing telinga!




4) Anak2 buah dah pandai bergaya ;)
Suke!
Biru anak abg & pink anak kakak ;)

Gaya 1






Gaya 2




Gaya 3




Gaya 4
Oh comelll! Geget kang nak?




5) Oh ye..ni menarik jugak nih.
Kereta raya ayah ;)


6) My sis & her family sedondon pakai pink.
Ohh..i'm loving it!
Sejuk mata memandang pink di pagi raya ;)



7) Menarik lagi raya tahun ni..
Raya terakhir adik aku beraya sebagai bujang.
Hari Khamis ni dah nak nikah dah.
Eh..ni menarik ke?
Buat aku tekanan adalah..
Hahaha..



8) Ni pun menarik jugak ni.
Paling menarik!
Raya tahun ni tempat duduk kat sebelah kosong.
Tahun depan mungkin tidak lagi.
Awww..suka ;D
InsyaAllah jika semua berjalan lancar 
dengan izin-Nya ;)


Aik? Raya family potrait mana? Tu next entry lah..gambar kat kamera abg. Belum transfer lagi. Muehehe. Raya anda bagaimana pula?


P/s: Hari raya pertama kalo tak kena serang sindrom ceri beri tu bukan raya lah namanya tu kan. Hee..


10 comments:

zonaku said...

perut aku selama ni sopan santun, kali ni jer kantoi teruk.....



bz kan majlis time raya ni???? dah x macam raya dah.. kalau x pandai susun acara, kelam kabut!

tahniah kat adik, kakaknya bila lagi????

sapphire said...

nak duit raya gak.. :D

Unknown said...

acik ririn..duit rya adik pojie mne???kte x keja lg kn???so bole la acik ririn bg duit rya kt kte...*cm bdk2 !!!!

sgt selonok rya anda ek...

Fnd Rocka said...

2/3 hari sbelum raya aku dah sihatkan perut...so dpt beraya dengan aman...huu

Erina Asmawani said...

Kak zona:
Saya tiap kali raya mmg kena..kaw2 punya..tapi tak serik..raya kedua balun lagi makanan raya..hehehe..sedap tu..mane ley tolak..

betul tu kak, kalo x pandai arrange mmg kelam kelibut..

Haaa..da agak..mesti ade orang tanye..jawapan klise "lom sampai seru lagi" ;)

Sapphire:
Meh datang raya umah ena..tapi duet raya tuk 5 tahun ke bawah je ;)

pojie:
Acik ko panggel aku? Acikkk?? Ok..kensel duet raya! haha..


fndrocka:
cane ko sehatkan perut? minum vitagen bebanyak?

k.e.r.i. said...

duit raya aku mana?

CaDLyNN said...

thn depan ena?? wahhhhhhhhh..
jgn lupe jemput aku ye..
selamat hari raya!

Aidy Shahiezad said...

wah... dah nk kawen yer ?? hehe... :0

my latest entry:-
Kompilasi Kisah Raya (http://aidyshahiezad.blogspot.com)

Izzatul Azma said...

ehem2.. ada bau2 berita gembira neh :) hihi

ena !!! org pun sakit perut raya 1st membawa ke raya kedua !!!

Erina Asmawani said...

Keri:
Maap..lelaki dewasa x masuk dalam peruntukan duit raya aku..haha

Lynn:
InsyaAllah lin..x lupe jemput punye ;D

Aidy:
Hehehe..iye..tapi still dalam perancangan. Hope segala yg dirancang berjalan lancar ;)

Izza:
Ehem..ehem..orang tu pun ape kurangnye..berita baik berbunga2 ;D

Ceri beri2 ngan raya pertama memang sinonim la kan ;D









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015