Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

Your Friendly Coway Agent

Your Friendly Coway Agent

Tuesday, September 21, 2010

Lelaki & Perempuan


Si kakak & sang raja sehari.;)
Lain pulak aku tengok muka adik aku tak pakai spek.
Kecit je mata dia ropenye. Hehe.
Ni masa majlis sanding belah perempuan kat Dengkil Sabtu lepas.


Hmm..harini ku MC.Kak Zona, saya dapat MC.Hehe.Gara2 kaki manja ku yang lebam tu la. Menghabiskan masa bergulek2 atas katil dan tido je.Banyak benda nak diceritakan sebenarnya. Tapi..macam takde mood pulak nak cerita. Nanti2 lah cerita. Simpan buat pekasam dulu. Oh ye..tadi masa dalam kereta, dengar Fly Fm, DJ Hafiz tu kata, tak kan wujud hubungan bestfriend antara lelaki & perempuan. Tak kira berapa lama dah korang kenal each other,5 tahun ke, sejak tadika ke, mesti samada si lelaki atau si perempuan tu sebenarnya memendam perasaan sayang & cintan kat kawan dia tu. Dan dia sebenarnya nak lebih dari hanya seorang kawan.Uiks..begitukah? Jadinya lelaki & perempuan memang tak boleh jadik bestfriend la ye? Hmmm..boleh pakai ke teori si DJ Hafiz tu? Hmm..any comments? 

9 comments:

❀aRaBeLLa❀ said...

boleh kot?

zonaku said...

tahniah!!!! sila rawat & rehat kaki anda yer...




teori DJ tu kureng buleh pakai... sila rujuk niat asal.... InsyaAllah berkat!

pRincESs_N said...

arwah nenek n pnh ckp..laki gn pompuan x bole jd kwn baik..bahya nti..

Masy said...

ye kee.. akak boleh je, tp hati org mana la kita nk tau ye tak.

kaki tu jaga elok2, lama nk pakai tu hehe

k.e.r.i. said...

kakaknyew bilew nak kawen?

Aidy Shahiezad said...

sangat setuju dgn pendapat si DJ tue...

neway, congrats to ur bro okey.. :)

my latest entry post:
Persoalan Tiada Jawapan..
(http://aidyshahiezad.blogspot.com)

Izzatul Azma said...

saya nak komen! saya nak komen!

heheh. bolehh, sebab owg ada je kawan baik lelaki :)

Erina Asmawani said...

Bella:
dulu pun aku rasa boleh..tapi sekarang aku rasa mmg tak boley..sebab teori DJ HAfiz tu cam betullll je..

Kak zona:
Dah sembuh dah kakinye kak. Alhamdulllah ;)

Betul jugak kan..semua bergantung pada niat..

N:
tol la N, dulu ena ingat ok je, tapi sekarang terbukti mmg bahaya :(

Erina Asmawani said...

Kak Masy:
hmmm..sebenarnya depends ngan individu tu sendiri kan kak..tol la..hati org kite tak tau..

yee..lepas ni saya akan lebey hati2. Syg kaki woo..

Keri:
ko nak kena geget telinga?

Aidy:
Aku pun 90% setuju ngan DJ tu lepas dah jadi kat diri sendiri, sbb b4 ni ingat ok je laki n pompuan jadi bestfriend..hmmm

thanks ;)

Izza:
Boleh kan yunk..tapi tula, depends ngan niat org tu..









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015