Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Friday, September 10, 2010

Happy Hari Raya ;)



Biasanya kalau malam raya, handphone mesti tak henti2 terima sms raya. Macam2 pesen sms raya. Ada yang jenis pantun, gambar2, tak kurang jugak yang hantar mms.Tapi baru kejap tadi aku terima lain dari yang lain punya sms raya. Memang tak agak2.Kreatip bukan main.Bikin saspen kejap masa aku baca.Camni sms nya..


" Bang,masuk tu pelahan2 sikit ye. Masuk biar betul kat lubang. Jgn sampai terpancut kat luar. Leceh. Nanti kena lap pulak.Lepas tu bila nk tarik keluar pastikam dh habis pancut tau, nanti rugi!! Terima kasih kerana mengisi minyak di Petronas. Sila datang lagi. Berhati2 di jalanraya & selamat menyambut hari raya. Maaf zahir batin"


Hahaha. Kreatip bukan? Apa2 cara sekali pun kite sampaikan ucapan raya atau minta mahap, yang penting ikhlas. Dan dengan itu, dari hati yang ikhlas seikhlasnya, diri ini ingin memohon ampun maap kepada semua.Semua ye. Kita hanyalah manusia biasa yang memang tak lari dari buat silap kan. Kekadang kesilapan tu kita sedar, tapi yg paling takut kesilapan yang kita tak sedar. Tetiba je menyinggung hati dan perasaan orang lain. Minta maaf ok. Oklah, Happy Hari Raya semua. Jaga diri :)

3 comments:

AhmadFauzi said...

SLAMAT ARI RYA RIRIN~~

CaDLyNN said...

selamat hari raye!!
tak wat kedai abc terbuke ke ena?
haha

Erina Asmawani said...

Pojie:
Selamat ari raya pojie ;) jemput dtg umah ;)

Mazlyn:
Selamat ari raya ;)
kedai terbuke x buka la yunk tapi kedai sentiasa terbuka untuk ko..hee..mehla dtg ;)









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015