Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Monday, November 05, 2012

28 tahun :)


Alhamdulillah. Harini umur menginjak ke 28 tahun. Bersyukur dikurniakan kesihatan yang baik, keluarga yang penyayang, anak yang membesar penuh ceria dan aktif dan suami yang sangat memahami. Terima kasih Ya Allah. Atas semua yang anugerah ini. Semoga kami sentiasa didalam lindungan Mu.


 Saham syurga mama :')

Dah 28 tahun. Setahun lebih jadi surirumah. Aqil pun dah besar. Terfikir, semakin kita dewasa menambah usia,mama dan ayah juga semakin tua. Mungkin dah sampai masa saya bekerja semula. Balas jasa ayah mama yang tak mungkin terbalas. Kumpul harta sama2 dengan suami tercinta.Aaa..seronoknya!! Bukan maksudnya jadi surirumah ni tak seronok..hanya wanita yang pernah jadi surirumah je yang tahu keseronokan jadi surirumah ni macam mana. Tengok anak membesar depan mata, masak, jaga makan minum suami.Memanglah suami mampu tanggung kami anak beranak tapi saya dah mula rindu nak bekerja. Nak rasa "stress" dengan kerja.Rindu nak rasa duit sendiri. Ye, saya tahu ramai wanita2 bekerjaya di luar sana impikan nak jadi surirumah,tapiiii..bagi pendapat saya, kalau dah ada kerja best dan tetap,fikirlah masak2 dulu sebelum nak resign. Fikirkan anak tapi jangan lupa fikirkan ibubapa kita juga. Kerja tu pun satu ibadah kan. Rezeki ada di mana2.InsyaAllah.Moga saya dimurahkan rezeki.Aminn :) 


P/s: Kerja dengan ayah sendiri pun best. Bonus! :D


10 comments:

aTy _faRed~ said...

hepi besday dear..:)

Ryn said...

hapy besday mama aqil..:)

erin said...

hepi besday mama aqil..semoga berjaya didik aqil menjadi anak yg soleh. Aqil ni comel sgt la, aunty gerem-gerrreemmm dgn awk, nasib baik mak awk ada hari tu, klu tak, aunty gigit2 awk tau...haha.

sweethOneY said...

Happy birthday Ena sayam !! Comel gila Aqil ni tau, nak nak lagi dengan topi burung hantu dia tuuuuu haih gerammmm

Ros Anis Rusli said...

epy besday!moga dipanjangkan umo dimurahkan rezeki!

Izzati Asyraf said...

HB dear..Aqil cute..

CaDLyNN said...

ena..
happy birthday..semoga panjang umur, murah rezeki, bahagia selalu dan hidup lebih diberkati oleh Allah :)

Masy said...

keje kt fradoo pon ok, sendirik yg jd bos. nk cuti pon senang, sambil2 keje boleh jaga aqil gak hehehehe

aqil!! nampak nenen!!! hahahahahhahaha

Erina Asmawani said...

Amin ya Rabbal Alamin.Mekasey semua. Muuahh!

Kak Masy:
Hepp! jangan tengok lelama nenen Aqil, nanti ketumbit mata :P

mama ila said...

hye Aqil...hye mama Aqil..salam kenal..









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015