Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Thursday, November 29, 2012

Busy..busy.


Sekarang tengah busy teramat sebab semalam baru berpindah dari rumah kami ke rumah mama dekat Shah alam sebab rumah kami tu (kuarters) nak kena buat major renovation. Makan masa berbulan2 jugalah. So, sekarang kami kembali menjadi warga Shah Alam. 

Kesian jugak dengan encek hubby sebab kena ulang alik hari2 Lembah Beringin-Shah Alam, yang ambik masa lebih kurang sejam jugak lah. Tapiii..tengok keadaan jugak, kalau dia busy ke, cuaca tak mengizinkan, takpe lah kalau dia tak dapat balik hari2. Seminggu dalam 3 kali pun dah ok. Kesian lah pulak kan, dengan penat kerja nya, kena redah jem nye lagi. Esok pepaginya lagi lepas Subuh nak kena keluar rumah lagi. Takpe lah, berkorban..kami dekat sini InsyaAllah ok2 saja :)

So, sekarang tengah operasi mengemas barang2 yang banyak gila yang dihangkut ke rumah mama ni. Busy..busy. Oklah, nak sambung kemas lagi ni. Bye.

5 comments:

PUAN SUE said...

selamat mengemas!

erin said...

ooo bz pindah ke, penat kan pindah randah ni..ajaklah aqil tolong sekali..haha, habis dikumbahnya nanti ;) bile la nak jumpa aqil comel ni lagi.

With Julia said...

wahhh sesi pindah randah mmg always busy heheh happy pindah ye...

P/s salam perkenalan dari mommy julia ye...i dh follow u nanti u follow me back ye...keep in touch always :)

cikpingu said...

bpeluh2 la kemas umah + aqil tlg kemas same2

Aty_Fared said...

pindah memang penat kan....









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015