Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

Your Friendly Coway Agent

Your Friendly Coway Agent

Monday, November 17, 2008

Korang jangan lupa aku tau

Hari ni ada "farewell activity". Aktiviti terakhir kami sekelas bersama2. Sebahagian dari kami. Tak semua, sebab ada yang InsyaAllah habis study sem ni dan sebahagian habis study sem depan. Aku antara yang tergolong dalam habis sem depan. Huhu..sedihnya. 5 sem dah kitorang bersama2, mestilah sedih nak berpisah. Tapi harap2 lepas ni jauh di mata je, di hati tak .

Aktivitinya g main boling. Aku sesungguhnya sangat tak pandai main boling tapi aku main redah je. Hahaha..

~Sesi berkumpul sahabat handai~

~Aku akan rindu kat an, amy, sue, jiha, fara dan linda..huhu~
"Shafa, kita jumpa lagi next sem kan? =)"

"Lan, kau jangan nangis eh, aku ada lagi sem depan..hee"
" Linda, nanti kita tak boleh tangkap2 gamba lagi..huhu"

~Ye..ye..serba serbi pink.Aku memang suka pink.~

~Aksi sebelum dan selepas men"campak" bola boling.Hoho~
* macam aksi sepak bola pun ada gak*

~Group aku: Fairus, Lan dan Pijan~

~Keputusannya: Mestilah markah aku paling sikit. Haha~
*tapi aku berjaya dapat 1 "rama2 kuning"..bangga2*

~ Game dah habis. Perut kami sangat lapar~
*tu pasal la muka aku jadi gitu..haha*


~ Jemput..jemput..silalah makan~

~ Oh tidak..aku akan sangat2 rindu ngan 2 orang gadis ni nanti =( ~
* ratu sehari, ratu sporting dan ratu serius*

Walaupun dalam gambar muka kami nampak happy, senyum2 tapi dalam hati masing2 terbuku rasa sedih tau. Kawan2, semoga korang berjaya di masa akan datang. Ingat aku selalu tau. Jumpa lagi. Thanks and sorry for everything kawan2. Aku sayanggg korang. *peluk kuat2*

*sob sob*


No comments:









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015