Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Sunday, November 30, 2008

Moh g ipoh weh

Pagi2 dah kena bangun, siap2..ke Ipoh. Ada kenduri kahwin. Abg ipar aku ( Abg GG) punya adik kahwin. Jauh kan Ipoh tu. Sama jauh macam nak g kampung aku kat Muor. Dalam kereta haruslah sgt bosan. Kalau dah bosan, marilah kita menangkap gambar. Haha.


~Ceh..muka budget comel la ni~
*kembali kelabu mata hitam ku*

Dah tangkap2 gambar.Perjalanan still jauh lagi. Huu. Bosan. Tido. Bangun2 dah smpai Tapah. Eh..eh..Tapahla..Ada apa kat Tapah ni eh? Hee..gedik la. Pastu smpai..mkn2, tgkap gambar pengantin ( tapi gambar nya gelap..haih). Mama dan Ayah jumpa family pengantin. Balik. Bawak balik si Ammar sekali. Culik dia.Haha.

Petang tu abg aku dan keluarga tercentanya dtg. Yay!! Faris yg comel datang. Mari kta gomol2 si tembam itu. Mari kita buli dia. Agaga. Aku geram ngan budak ni. Rasa cam nak gigit pipi dia.(Huish..ganasnye mamacik ni). Oh..aku digelar mamacik ye.

Ini Faris Iskandar
~Agaga..mari kita masukkan dia dlm bakul~
*comel kannnnnnnnnnn?*

Ini Abang Ammar

~Dia pun nak masuk dalam bakul gak.. haha~
*malu2 kucing plak..eyy..comel!*



~Masing2 berebut nak baca blog mamacik~
*Ahaha..dannn2 je kan*


5 comments:

paiseh said...

huh.. dah title makcik ropenyer.. hahaha..!!

*ari sbtu saye g shah alam.. cari fradoo x jumpe.. sob..sob..!!

Erina Asmawani said...

Iye..makcik muda ok..haha..
alahai..kesiannya x dpt crik Fradoo..senang je..
smpai shahlam, carik PKNS, sebelah PKNS ada tasik shah alam, pastu ada wetworld..FRADOO betol2 depan wetworld..ok..slamat mencuba.hee

paiseh said...

fudcourt ade le..

Erina Asmawani said...

foodcourt? Tol la tu kot..hmm..tp tak taula nak ckp Fradoo ni dlm foodcourt ke x..tapi de sekali ngan gerai2 lain la..food bazaar sesuai la kot..hee

paiseh said...

ohoo.. OK.. saye cuba lagik..!









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015