Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Tuesday, November 03, 2009

Mimpi menjadi kenyataan

Malam tadi ku mimpi ada lipas berkeliaran kat muka aku. Besar. Memang sgt scary. Geli. Jijik.Tetiba aku tersedar sebab ada benda berjalan2 atas muka aku. Kaki tajam!! Bau busuk!!


Geliiiiiiiiiiiiiiiilahhhhhhhh!!



Memang ada lipas berkeliaran kat muka aku rupanya. Dari mana datang pun aku pelik. Buat aku terjerit cam tarzan sambil meroyan kibas2 bantal selimut segala yg ada atas katil ni. Huhu. Hakikatnya, aku memang geliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii weh. Geliiii gila! Kat muka pulak tu.Tak boleh terima kenyataan! Kuang ajaq betul cara lipas ni kejutkan aku.Apa motif lipas tu berkeliaran atas muka aku pun aku tak tau. Ntah2 bukan lipas kot??? Huuu..lagi scary :(



DEMYU lipas! DEMYU!!!



Aku dah spray 1 bilik dengan Baygon. Jaga kau!! Mati tergolek pasni. Puas hati aku!


P/s: Geli geli geli geli geli geli!

11 comments:

Sharif John said...

Binatang yg berkaki 6 suma aku geli.... Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

~ miss femme fabulosity ~ said...

hahahahahha... kelakar kelakar.. tergelak i pagi2 nie bace entry ko =))

eeeii, aku mmg GELI dgn binatang yg ko sebut. geli + takot! aku boleh kena sawan babi kalau nampak binatang nie tau.. apa lagi yg terbang! hilang semua malu aku kalau aku terkejut nampak binatang bodoh n kotor nie huhu~

aku penah gak, ngah sedap tido.. rs cm ade benda jalan kat kaki.. aku igt nyamuk.. aku pon kibas2 bese je la.. kali ketiga aku rs kat tgn.. aku pk x kan nyamuk byk ngat.. aku pon bangun bukak lampu..

HOHHHH.. hamek kau.. lipas kat selimut aku..baaaaaaabbbbiiiiii... ko pk la cmne aku nk tido? cmne aku nk spray kat selimuttt?? uwaa.! adik aku lak xde.. last2, tido kat sofa luar je sbb takot sgt :-s

zonaku said...

hehehheee... kat muka?

cuba bayangkan cicak masuk baju.... n tengah drive tetiba ada cicak atas dashboard??

lagi ngeri!

yAtie -sB- said...

he he he..
mmg lipas binatang yg sgt mgelikn..

Erina Asmawani said...

Bro John:
Samalah kita..nak2 yg boleh terbang..eiiiiiiiii

Ell:
Haha..gila scary kan tetiba ada lipas berjalan time kite tdo. Yg pelik nya time tido mati camne pun, bila binatang ni crawling kat badan kita mesti automaticly kta terjaga. Geliiiiiiiiii..aku pun sama. Pagi tadi pas keadian tu terus turun bawah, basuh2 muka, sambung tdo kat sofa.Ewww..kat muka 2. Tak boleh blah nye lipas!

Kak Zona:
Ye kak..kat muka.Sadiskan?? huhu..eeeiii cicak masuk bajuu?? Gelinyaaa!! tapi lagi geli kalo lipas masuk baju..ley gamat suasana.Kalo cicak tetiba muncul kat dashboard ley terima lagi kak, tak ley terima kalo LIPAS! huhu

Yatie:
Yee..mmg..sgt2 menggelikan!
Salam perkenalan ;)

moment said...

i luv animals...
and i love bugs!!

sgt suka... =)
tp ku geli ngan lumpur..haha ntah ape2 eh? =p

dk-mie said...

lipas me tak berape nk geli sgt..tapi saya geli CICAK dan sy anti CICAK..kerana cicak tak pernah sepi dr hidup me..huhuhu!

dk-mie said...

.."cicak tak pernah sepi dari hidup me" ?????? huh! cam pelik lak ayat tu..betul ke frasa ayat ni?muahahaha! tak kesah la..janji i menciii cicak.

*~ aRaBeLLa ~* said...

ko tak mandi sebelom tido lah tu..ekekekke

:: p R i n c E s S _ N :: said...

errrr...x suke lipas..x suke...

Erina Asmawani said...

wafa:
erkk..all types of bugs ke ko suka?? termasuk lipas?? wuhuhu..

Amysue:
Haha.."cicak tak pernah sepi dari hidup me"..dah macam tajuk novel dah tu..ena kalo cicak ley terima lagi, kalo lipas. NO! No! No! huhu

Arabella:
Mandi tau, siap basuh muka, gosok gigi segala..pakai losyen lagi..aku rasa tu lipas jantan la..haha

N:
Samelah kita..huhu









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015