Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Monday, April 19, 2010

Malang memang tak berbau..

Alkisahnya, pada tengah malam semalam, sedang nyenyak2 tido, tetiba terjaga sebab nak terkucil.Mmg kebiasaannya tiap malam aku tido tutup lampu semua. Jadi bilik mmg gelap gelita.Dalam keadaan mamai2, mata pun macam bukak tak bukak,jalan huyung hayang nak menghala ke pintu..

TIBA-TIBA...

Aku terpijak sesuatu! Erkkk! Sakitnya ibu jari kaki belah kanan ni.Huuuu..Sakit! Dalam keadaan mamai terus jadi segar bugar. Huuu..aku terpijak ape ni?? Gigih bukak lampu. Tengok apakah benda durjana itu.Sekali rupa2 nya..

Gigi2nya yg tajam itu! Huhu..

Sakit ok!! Unexpected tul la. Aku ingatkan kaca ke ape ke. Rupenya benda ni.Huu. Tapi mmg salah aku gak sbb tak letak balik tmpat asal lepas digunakan. Main letak atas lantai je. Haaa..kan.Padan muka diri sendiri. Akibatnyaaaaaa..

Pendarahan kecil telah berlaku.Huuuu

Terkoyak tapak ibu jari. Pedihh woo bile kena air. Nak jalan pun kena jungkitkan ibu jari kaki.Nasib badannn (-_-). Pengajarannya, jgn letak barang merata2. Uhuk


17 comments:

HEMY said...

hahaha..dah kena baru nk beringat...ekekeke

Kapten said...

blh tempang seumur hidup ni
haha

moment said...

haha aku tergores pisau! hampir kelar urat darah kt tgn aku.. bole housemate aku letak pisau ngadap ke atas, pemegang ke bawah! adoi~

*~ aRaBeLLa ~* said...

taruh le plaster wehh..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

adoiyai..saketnyerrr...

fiD said...

aik! benda tu mane taja, sangat kak ,,ohohh.. tp ganas je kesannya

Masy said...

adoiyaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Dayangku Army said...

Uuuuuu..saketnyeee tu. Ngerii!. Amy dulu tercucuk hujung gunting yang buat trim kening tu. Punnnn sebab lepas guna i sepah2kan. Padan muke!..darah banyak keluar. Heheheh terus bukak pose (ngah pose time tu)

zonaku said...

huhuuuuuu.. dah kena kan??? pasni pasti beringat....

seb bek wak tu y kena, kalau kena si kecik2 asuhan awak tu??????

take care!

sweethOneY said...

ouchh.. sakittnyaa..

k.e.r.i. said...

nasib baik bukan perangkap tikus.

Aidy Shahiezad said...

jika malang tue berbau, maka xde malang la kan... makanya, len kali sila berhati-hati apabila melangkah dlm gelap... :)

martina matsah said...

aduh sakitnyerr..

Bapak said...

alahai, semoga luka cepat sembuh..

Erina Asmawani said...

Hemy:
Haha..haruslah..kalo x kena aku x ingat ;p

Kapten:
Wuishh..jgn ckp camtu, jadi tul2..meraung aku

Wafa:
Pergh!! Tu lagi dahsyat..huhu..mesti pastu ko beringat kan..rumet ko pun bijak ltak pisau camtu.huh

Arabella:
Aku tak letak plaster pun, bagi cpat kering..skrg da sembuh da :)

N:
Huuu..mmg sakit yunk

Erina Asmawani said...

Fid:
Tula..nampak je cam tak tajam..tapi hakikatnya tajam tau..huhu..terkoyak kulit. Kesimpulannya. dont judge the book by its cover.hehe

Kak Masy:
Adoyaii yg melihat, adoyaii kuasa dua yg menanggungnya kak..huhuk

Amy:
Huhu..tu lagi ngeri mie, tercucuk pisau. Tula..salah sendiri, sendiri tanggung akibatnya ;(

Kak Zona:
Mmg beringat kak dah pasni..syukurlah dak2 kecik da blik umah parents dorg time tu..huhu..thanks kak..

Izza:
mmg sakit yunk..huu

Erina Asmawani said...

keri:
Pergh..kalo perangkap tikus terus patah jari nanti..huhuk

Aidy:
Baik encik Aidy! :)

Mar:
mmg sakit :(

Bapak: thanx bapak..alhamdullilah, skrg da sembuh :)









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015