Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Monday, November 29, 2010

Dia tumbuh tang sini, tang situ, tang sini.

Jerawat bermaharajalela sekarang.Tumbuh cam cendawan selepas hujan.Why this happened to me? Why?? Why u must tumbuh wahai jerawat? How dare u!!! Jangan nak over boleh? Haha. Tengah stress dengan kondisi muka sekarang ni. Stress. Tapi..kalau lagi stress lagi la naik jerawat kan. Hmm..salah satu cara nak nak redakan stress ialah dengan memakan coklat. Jadi, lepas makan coklat, stress akan kurang, jerawat pun akan kurang kan? ;)


 See. See.
Muka kekonon stress.



Makan habis semua satu kotak. Boleh?
Terima kasih bakal mak metua syg sebab bagi coklat ni. 
Sangat membantu untuk meredakan stress.(dan juga jerawat. Harap2)

Coklat menyebabkan jerawat. Sape cakap? Nah..baca ini.



P/s: Mungkin sebab perubahan hormon? Or maybe ni jerawat yg baik hati takmo muncul sebelum majlis tunang. Jadi, dia muncul secara berjemaah lepas majlis tunang.(T_T)

9 comments:

Dayangku Army said...

Jadi sila la memakai Azie Cosmetics

Ikhlas:
Duta Lantik Sendiri
Amysue..


Hahahah!

zonaku said...

heehhee.... secara jemaah kan lebih afdal....


cekelat.. cekelat...... nk jugakkkkkkkk

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

mari melantak soklat!!!!hehehehe

sweethOneY said...

hehe. nasib dia tumbuh pas engagement day kann. kalau tak double stress !

CaDLyNN said...

nak ceklat tu sikit~

~♥ iella ♥~ said...

ia tumbuh disebabkan stress..tp bila ia tumbuh kita lg stress.Cmna nk wat..??

p R i n c E S s _ N said...

hoho...hormon gatal after tunang tu yunk..lariksss...

xpe2...nti ilang laa tu...

Erina Asmawani said...

Amy:
Tapi saya sygkan produk yg sekarng ni..hehe.takut nak tukar lain ;p

Kak Zona:
solat berjemaah mmg afdal, tapi jerawat berjemaah x afdal da.stress jadinya. Huhu..

Nanti sy bawak coklat ok ;)

Pojie:
Mariiii!!! :P

Erina Asmawani said...

Izza:
tu la yunk..kalo x..mmg stress. Bersyukur x kuar time tunang aritu :)

Lyn:
meh sini meh..we eat together2 ;)

Iella:
tula..maksudnya kita x boleh stress agar muka pun x naik jerawat.huhu

N:
hohohoho..hormon gatal?? mebi hormon bertukar jugak sama cam status bertukar ;p

tula..hopefully lenyap la nga parut2 nya sekali









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015