Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Tuesday, November 30, 2010

Orang tanya..

Masa single, orang tanya.. bila nak ada pasangan?
Bila dah ada pasangan, orang tanya..bila nak kahwin?
Bila dah kahwin, orang tanya..bila nak dapat anak? Dah mengandung?
Bila dah mengandung, orang tanya..bila nak bersalin?
Bila dah bersalin, pantang pun belum habis lagi, orang tanya..bila anak kedua pulak?
Seterusnya..dan seterusnya. Orang akan tanya.

Kesimpulannya, orang akan terus bertanya dan tanya dan tanya lagi. Kekadang naik pening dibuatnya. Tapi nak buat macam mana kan, lumrah manusia. Jadinya, kita sentiasalah bersedia dengan jawapannya. Nak tak nak, kenalah jawab jugak (jawab je apa2), asal jawab.

7 comments:

zonaku said...

jawab dengan senyuman ajer

CaDLyNN said...

err...setuju dgn zonaku..jawab dgn senyuman je..tak mampu nak jawab dah..hoho

✿ y a t i e.sb ✿ said...

hehehe~ betul tu ena..
mmg hidup ni penuh dgn tanda tanya..
mmg kne sentiasa prepae nk jwb pe? tp soalan kt ats tu adalah yg paling famous utk perempuan. haihhh~
yatie pn now kerap ditnya soklan yg first tu.. :[

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

soklan tu x akan benti smapai la mati..even nk mati pon org still dok bertanya...

*so xtau smpai bile..bile geram ni kang de je kne nyepak bile soklan cepu cemas ni dok berulang kali d tanya...

Masy said...

bile ena nk carikan calon utk akak? hahaahhaahha lain sket

Erina Asmawani said...

Zonaku:
Jawapan yang paling tepat ;)

Lynn:
Tol2, tapi kekadang selagi kita tak jawab betul2, selagi tu orang akan tanya.

Yatie:
sabar je Yatie.
Jawab je ngan senyuman ;)
Diorg akan terus tanya da tanya

Pojie:
Hohoho..marah benau ni..
nak tak nak terpaksa la kita jawab kan..

Kak Masy:
tol ni kak, kang kite rekemenkan sepupu kita kang ;P

p R i n c E S s _ N said...

dats life yunk...xpe..org tnye kite..kite tnye org balek...wakakakaka









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015