Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

Your Friendly Coway Agent

Your Friendly Coway Agent

Friday, November 05, 2010

It's my day :)


Hari ni hari menambah umur saya ;)
Semoga saya menjadi semakin matang.
Dikurniakan kesihatan yang baik.
Dilimpahkan rezeki yang melimpah ruah.
Dipermudahkan segala urusannya.
Dan dipercepatkan jodohnya ;))

Amin ya rabbal alamin~

Malam tadi tepat pukul 12 sangat meriah berdentam dentum dengan bunyi mercun kan. Rasa macam semua orang tengah menyambut harilahir saya. Hehe.Mama dah bagi suprise malam tadi, hadiahkan 1 beg yang super duper comel, Warna pink lagi.Sangat suka! Katanya beg untuk pergi outstation nanti. Terima kasih mama ;) Dan juga terima baaaanyakkk birthday wishes kat fb.Bangun pagi tadi buka fb tengok ada 50 lebih notifications. Sangat terharu! Thank u so much pada semua yang wish ;) Rasanya tahun ni sangat cepat masa berlalu,pantas! Suprise birthday party dari kawan2 kesayangan tahun lepas pun still fresh lagi dalam memory. Tup tup, tiba dah harilahir tahun ni.Harilahir kali ni, saya takda apa2  wish list, nak adiah apa, macam wish list tahun lepas, saya dah pun terima hadiah yang sangat2 indah November ini. Cukuplah itu membuatkan saya sangat happy dan bersyukur. Cuma saya mahukan agar segalanya berjalan lancar :)



P/s: Happy diwali too tuk semua yg beragama Hindu ya ;) My colorful birthday.Hee

5 comments:

CaDLyNN said...

happy birthday ena~
walaupon da wish kt fb, nak tgl jejak kt sini jugak~
bday ko same ngn adik aku..hehe..

**nnti jgn lupe bg kad wangi2 kat aku ek** weeee....

Bapak said...

hepi birthday erina!

Aidy Shahiezad said...

takde nk buat anugerah birthday wish paling kreatip ea tahun nie ?? hehehe... :P

visit my new entry,

Metafora Sang Ikan...
Ketetapan Minda Yang Hilang...
http://aidyshahiezad.blogspot.com

Erina Asmawani said...

lyn:
maceh dear ;)
kad wangi? ko la bg aku kad beday wangi2 ;p

Bapak:
thanks bapak ;)

Aidy:
haaa..banyak sangat, n mostly kreatip2 belaka termasukla org tu nye birthday wish ;p

CaDLyNN said...

xmo2..bukan kad birthday~
nak kad kawen ena~
hahaha









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015