Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Thursday, December 09, 2010

Entry khas buat adik Keri


Pagi2, macam biasa, masuk opis awal 15 minit. Sebelum buat kerja, bukak laptop, layan fb dulu kejap.Kejap je. Bukak2 fb pagi ni, hati menjadi sangat lucu. Lucu sampai tak boleh berhenti ketawa. Macam kena sawan ketawa dibuatnya. Ni semua gara2 budak ni.Mari kita lihat kronologi lucu ini..


1) Adik keri bertwit twit ini. Ok. Biasa je. Takde hati nak komen


2) Tiba2..dia tukar twit pulak. Di sini lah sawan ketawa bermula.

 Bukak mata besau2.
Nampak tak? 
Sayang?? Sayang??

Dan dari situ bermulalah operasi menyakat budak nih
Ha Ha Ha Ha Ha


3) 2 minit kendian, beliau tukar twit baru

tanpa sayang.
Ha ha ha ha ha ha ha ha lagi


Tak tahan cara dia coverline balik tu.
Katanya :
 "aku kan baru balik dari kampung, mesti lah slang terengganu lekat lagi.
mesti tambah NG kat belakang"
 
 
Buat aku sakit perut ketawa.
Nasib opismet tak datang lagi.


Terima kasih adik Keri sebab menceriakan hidup ku pada pagi ini. Fiuhhh..semput napas aku pagi2! :D Ni kalau face to face ni mesti lagi kelaka. Macam HOMAIGODD!! dulu tu. Sesak napas aku ketawa. Haha. Keri..Keri..



P/s: Nama penuh si Keri terpaksa disensored kan, takut nanti kena gangguan seksual pulak dia dari cik anon. Bawah umur lagi budak ni.Haha. Ni entry gegurau je tau, adik Keri, ko jangan ngade nak terasa eh. Peace :D Wafa, kalau tersedak kat Aussie tu ampun bebanyak eh ;p

8 comments:

zonaku said...

hheehheee............
bahan!

CaDLyNN said...

ko bab bahan org mmg laju je ena...haha

Mak Su said...

aduh! macam-macam ;D

k.e.r.i. said...

homaigod!
siap buat entry tu.
hahaha.

moment said...

homaigod terus la??? haha

moment said...

homaigod terus la??? haha

moment said...

homaigod terus la??? haha

moment said...

pergh! 3 terus tu... ^___^









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015