Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Monday, December 13, 2010

JB lagi ;)

Bersiap sedia dengan hati ceria ke JB




Sepanjang perjalanan..
cuaca yang cerah & awan yg cantik ;)


Confectionery lab, Sime Darby Kempas


Sampai hari Jumaat di sini. Memproses coklat.Suka! Aku selalu ulang alik JB ni sebab labnya dekat JB.Dekat tempat kerja sekarang ada lab tuk buat analisis minyak je. Jadi, kalau nak buat coklat, kena la turun JB. Coklat..coklat..siapa mau coklat? :D

11 comments:

zonaku said...

hheheee... sorang ulang alik lanchang-puchong, ni pulak JB-KL..




hati2 memandu yer......

cekelat..... yummy!

CaDLyNN said...

nak! saya nak..
ena..kulit makin gebus la..ape rahsia? =))

HEMY said...

kalau berani bagi aku la..haaaaa

p R i n c E S s _ N said...

yunk..da mcm Za da duk ulang alik Jb ni...huhuhuu

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

ririn aku mau itu coklat..

~♥ iella ♥~ said...

Nak..nak...nak colkat yg erina wat tue...hikhik

Ada TAG.

Klu berminat join ler okey...

TAG yg Sgt mudah....

http://fadthnwan.blogspot.com/2010/12/mama-kembar-3-buat-giveaway-yay.html

Erina Asmawani said...

Kak zona:
ye la kak..
tapi demi kerja yg kite suka..sanggup je kan ;)

ok kak.

lynn:
nah sambut cekelat ni ;D
gebus ke lynn? biase je la ;p kamera kot yg wat gebus ni

hemy:
berani je..haha

Erina Asmawani said...

Pojie:
nanti aku pos k ;)

N:
tu la yunk..demi kerja

iella:
insyaAllah, bila free nanti ena wat k..nah amik coklat ni (pas dari JB)

;)

sweethOneY said...

ena blaja buat coklat tu kt sni ekkk.. niceeee.. :D

Erina Asmawani said...

yup yup..belaja kat sini ;)

eewana said...

salam akak b2b :)
akk kje kat sime darby erk??bhgn ape yer??
sy pon mnyimpan cita2 nk kje dgn sime darby jgk..
acly sy ni final studen of food science n nutrition...
wahh beshnye klu dpt kje cn..hehhe :)









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015