Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Thursday, December 02, 2010

Terima kasih dan selamat tinggal..

Kau memang baik. Selalu bersama aku saat suka mahupun duka.Saat susah dan senang. Saat hujan dan panas.Kau sentiasa di sisi aku selama ini. Untuk jangkasama yang agak lama. Kau memang peneman setiaku. Tak ada siapa yang sanggup berbunyi tak kira masa untuk mengejutkan aku. Kau je yang sanggup. Takde siapa yang sanggup melayan aku sehari suntuk berfacebook, takde siapa yang sanggup menangkap gambar aku dan juga orang lain setiap waktu, tapi kau sanggup. Kau memang luarbiasa. Kau memang banyak berjasa dengan aku selama ini. Merapatkan silaturrahim aku antara keluarga, teman2 dan juga kekaseh hati.Tanpa kau hidup ini gelap. Gelap!


2 hari lepas, sewaktu aku dan kau sama2 menunggu char kueh teow sedap yang di order di kedai depan rumah, kau duduk elok digenggaman ku. Sambil aku berpeluk tubuh, kau baik budi duduk dalam genggaman aku. Tapi entah mana silapnya, kau terlepas dalam genggaman ku tak semena2. Gedegangg! Kau terus gelap. Dalam fikiranku mungkin kau hanya pengsan, nanti sedar la tu, tapi aku silap. Rupanya2 kau dah tenat.Aku panik!! Rasa nak menangis.


Sesampai je di rumah. Aku terus buka baju pink kau secara rakus! Nak tengok kot2 ada cedera parah. Memang parah! Kau cedera dengan amat teruk sekali. Tak sangka walau jatuh dari tempat tak berapa tinggi tapi kecederannmu amat serius. Aku goncang badan kau, dengar macam ada bunyi benda bergerak dalam tu. Tulang kau patah!! :( Sedih teramat masa tu. Air mata dah mula bertakung. Aku bukak2 badan kau, lepastu pasang balik, bukak lagi, pasang balik, berkali2,bagi renjatan elektrik. Kau tetap gelap. Gelap tak bernyala lagi.


Mengadu pada encek tunang akan kondisi dia. Encek tunang kata bersabarlah. Mungkin dah sampai masa dia. Nak rawat dia mungkin tak berbaloi, lagipun insurans dah lama mati. Ada rezeki nanti dalam 4 bulan lagi mungkin dapatlah pengganti baru. InsyaAllah.Huhu (T_T). Yang baru tak mungkin sama macam dia. Dia satu dalam beribu.






Selamat tinggal sayang. Berehatlah kau dengan aman selamanya :(
Terima kasih atas segala jasamu selama ini.


Keadaan kau sangat parah. Sampai berlubang (T_T)


Amcam?Boleh jadi penulis novel cinta dramatik tak? Huhu. Gitu lah alkisahnya BB kesayangan ku. Akhirnya sampai jugak masanya untuk berehat selamanya. Unexpected betul. Jatuh dari tangan pun, impak sangatlah dahsyat. Pengajarannya disini ialah, kat mana2 pun kecekelakaan boleh berlaku. Jadi sentiasalah beringat dan berwaspada.Sedih memanglah sedih,sangat2 sedih, tapi nak buat camna. Tahap tertinggi aku bersedih pun bukan dia dapat hidup balik. Patutlah kebelakangan ni dia selalu buat hal, kamera rosak lah, tak dengar lah. Mungkin tu sign dia akan tinggal kan aku kot. Huhu. Buat masa sekarang, pakai hp back-to-basic. Hasil belas ehsan Caca. 


Berwall paperkan kucing (T_T)

Semalam start pakai hp ni, jari kekok nak menaip sms. Yang paling tak tahan, semalam asik dengar bunyik ringtone nokia basic je yang "Nenene ne nenene ne nenene" (ala..yang ringtone nokia femes tu). Ingatkan siapalah yang malas sangat nak jawab hp tu, rupenye bunyi hp sendiri. Sadisnyaaaa. Huhu. No more lagu fergie ke, lagu taylor swift ke. Takde2, jangan nak mengada.

Kepada encik tunang, harap awak paham keadaan saya yang sedikit murung kebelakangan ini. Bukan senang nak terima kehilangan benda yang kita sayang. Tapi kalau awak taknak saya murung lama2. Silalah hadiahkan saya pengganti nye. Tak dapat Blackberry, Nokia C3 pun jadilah. 

Yang macam ni ok :D
Yeayy!
Aik? Dah tak sedih pulak.
Hehe



4 comments:

zonaku said...

hehheheee.. sabo2

patah tumbuh, rosak berganti

CaDLyNN said...

lorr..ena..mcm baru je lagi BB ko tu..adus..sian..takpe..mintak encik tunang belikan yg baru yee..c3 pink tu sgt cantik!!!

sweethOneY said...

hehe. dan2 tak sedih ekkk :P happynya kalau sok2 tiba2 dpt c3 tuuuuu

Erina Asmawani said...

Kak zona:
betul kak :D hehehe..

Lynn:
dah lama la lynn..dela dekat 2 tahun..huhu..ajal dia da tiba..kannnn..C3 tu mmg cun!
ni dok ngendeng2 encik tunang la ni..hehe ;p

Izza:
bile terbayangkan C3 tu terus x sedih yunk..haha..jahat! patutlah BB rosak, dia da tau niat tuan dia ;P









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015