Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Wednesday, September 19, 2012

Wordless Wednesday: Kaki dan adik?


Tak wordless lah, ada ayat sikit. Tihihi. Kenapa kalau orang2 lama nampak baby masukkan kaki dalam mulut lepastu mesti cakap "Haaa..ni nak dapat adik ni tak lama lagi". Kenapa? Whyy? Apa kaitan gigit kaki dan dapat adik? Sampai sekarang masih blur, tak nampak kaitannya. Korang tahu? 



P/s: Cuakebebeh jugak kalau mulut makcik2 ni masin -_-". Aqil tecit lagi la nak dapat adik.



11 comments:

CikNaa said...

gerrrr...geram ciknaa tgk aqil ;)

Masy said...

mak oii berlipat2 perut aqil.. kalau ke bawah sket sure nampak bebirdnye berlipat2 gak ni hahahahahahha

Ryn said...

selalu jugak dgr..tapi ape kaitan nye x pnh dpt tau smpi skrg...tp dulu mase kakak riny nak dpt ank no 3...mcm tu lahhh..rupe2 nye betol nak dpt adek w.pon baru umur setahun lebih kakak nye...hehehehe...:)

❀aRaBeLLa❀ said...

kussss semangat aku tengok si Aqil nih...

CaDLyNN said...

aqil nak dapat baby ke..hihihi
geramnye tgk aqil..ketaq2 gitu :p

PUAN SUE said...

Aqil tembamnye.nsb xnmpk yg bwh tu.hehe

aTy _faRed~ said...

same lahhhh..!!! aty pon pelik tah celah mane datang nyer kaitan kaki ngan adik tu..haaiihh...puas dok pikir gak nih...

Erina Asmawani said...

Ciknaa:
geram kannn...hehe

Kak Masy:
Hahahahahaaa..bibird Aqil bukan origami ok boleh lipat2.

Erina Asmawani said...

Ryn:
Aaaaa...takut pulak baca komen Riny. Harap Aqil buat exercise kaki jela..bukan nak dapat adik.

Bella:
Kusss semangat nak dukung dia jugak..hehe

Erina Asmawani said...

Lynn:
Tak la aunty...Aqil exercise je tu.Huhu

Sue:
Aipp! Mana ley nampak bawah..malu Aqilah nengok nanti :p

Aty:
Kannnnn..feliks! tapi kekadang betul plak tu. Huhuhu

Wawa said...

uiii...seksi gambar ni...tak boley bg anak dara i tgk...haha...









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015