Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Friday, March 05, 2010

Teka teki tekuk

Malam tadi ada gathering geng memuah blogger kat Fradoo. Best2. Tapii..nanti malam lah baru update pasal tu.Takde gamba, takde feel nak karang. Jadinya, entry kali ni..nk bagi teka teki .Tapi teka teki lawak je, tak payah lah korg serius carik jawapan kat google bagai. Hehe.Soalannya adalah bertemakan binatang.Mane yg dah tau tu..buat2 tak tahu je la eh ;p



Soalan pertama:

Dalam banyak2 ikan seantaro dunia, ikan apa yg ada paruh??



Omakaih besarnya ikan!!ley buat asam pedas stok sebulan nih..


Soalan kedua:

Binatang apakah yg ada banyakkk telo?


klue: mungkin bukan telo sebegini..kehkehkeh


Selamat menjawab & Selamat hari Jumaat ;)



8 comments:

k.e.r.i. said...

aku nak kasi teka-teki gak.
apa 4 benda yang sama tapi berlainan?

*jawapan tanya hemy. muahahaha*

:: p R i n c E s S _ N :: said...

alamak...bteka teki laa cik erina kite....

*~ aRaBeLLa ~* said...

dari semalam aku cam tertanye2 ape lar 4 benda yg diorang kecoh2 tuh..heheh

Masy said...

4 mende tu mesti lucah. bkn leh pcaya dgn 'guy talk' budak2 ni. kuaserrr mak! hahahahahah

moment said...

aku blur!~

xlh nk pk.. haha

*nk tau gak jwpn teka teki hemy itu!~~

Monkey D Luffy said...

aku x tau jawapan. haha

teka teki hemy tu aku dah agak jawapan dia. aha

fiD said...

no 1 tu blur la kak..

kalu 2 katak?

Erina Asmawani said...

keri:
sebuk lah..org bagi teka teki, ko pun nak gak..haha

N:
Sekali sekale pe salahnye N ;p

Arabella;
Tau xpe..ni mesti "somting" ni..huu

Kak Masy:
Setuju tu kak..adela tu lusyah2 tu..x koserrr jugak mak ;p

Wafa:
Nampaknye teka teki keri lg menarik perhatian org ramai..huhu..kejam ko keri! haha

Kapten:
Apakah jawapannya?? sharing is caring ma ;p

Fid:
Salah dik ;p









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015