Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Sunday, June 13, 2010

Dikala hujung minggu ni...

Apakata anda semua mencuci mata di blogshop saya, ShawLover sebab saya baru je selesai mengupdate stok2 tudung lycra awning cotton yang sememanganya sangat cantik. Memang cantik sangat. Comel kiut miut.Tak percaya? Cuba tengok ni..





















Haaa...cantik2 kan? Ni baru sebahagian je. Ada banyaakkk lagi kat blogshop saya tu. Sila terjah ye..

Tapi kan, saya baru sempat update tudung awning ni je, shawl comel2 & pashmina cantik2 belum sempat upload lagi.Sabar ye. Dan oh ye, saya dah ada patung. Cantik kan dia. Nama dia Shakira. Kenapa Shakira? Sebab sekarang saya suka gila dengar lagu Waka Waka. This time for Afrika. Hahaha. Tak minat tengok world cup, minat lagu world cup cukuplah. Semangat jugak tu. Oklah, selamat bersantai di hari Ahad ye :))


P/s: Bila guna "saya-saya", terasa comel pulak. Eceh ;p

4 comments:

Masy said...

ceh.. mana aci guna patung heheh

Stilla said...

chantek arr yang bunga2 kaler light purple tu..huhuhu

Frodo Baggins said...

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZ


hahahahahhaha


>>___<<


kain pelikat xder?? keh3x

Erina Asmawani said...

Kak Masy:
Acilah..barulah market ;p

Stilla:
Apa gik yunk..grab it lah ;)

Frodo:
Hahhaha..lu ingat lagi pasal kain pelikat rupenye..ingatkan dah lupe ;P









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015