Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Thursday, June 10, 2010

Cuci mata meh~


Minggu lepas si cintahati sangat baik hati membelanja makan sempena gaji pertama beliau ;) Dan aku sebagai kekasih yg baik hati tak mahulah minta dia belanja memahal kan..yang biasa2 sudey. Jadi, kami ke PizzaHut je. Kagum jap, menu PizzaHut sekarang banyakkk yg baru. Nampak sangat aku dah lama tak jejak PizzaHut.Sadis. Sebelum gi makan tu, bawak madu aku gi mandi jap. Kotor gila. Tak cantek dah.

Hai madu..awak kelihatan sangat gorjes sekali!
Walaupun dia madu aku, tetap sayang dia tau sebab dia comelllll ;)


Seterusnya ke PizzaHut
Ini namanya Choc Volcano yg tempting~
Panas dibawah, sejuk diatas. Slurrpp!


Ini pula Cheesy Lava Pizza yg sangatlah cheesy. Nyummmmm~

Emm..ni baked cheese with meatballs kot. Sodapppp!

Adeh..tengok pic2 ni balik boleh membuatkan aku lapar pulak. Chisdel yu pizza! 

 Muka senang hati. Perghh! Tu eyebag ke ape tu? (@_@)
Aik! Cam besar sebelah je mata tu.Abaikan.

Mekaseh ye sayang. Pasni tak perlu belanja2 makan lagi (makanan mahal, kalau murah2 takpe..haha), simpan duit dalam bank "Misi Kita". Lagi berbaloi2 ;) 

Haaa..ni lagi satu nak bagitau..stok baru sudah sampai. OMG! (lagu Usher ni best! eh, tetiba pulak). OMG lagi. Stok kali ni sangat superb. Cantik2. Tunggu akan diupdate esok ok. Nah, ni bagi pratonton dulu. Eceh..pratonton bagai.


Restock tudung lycra awning cotton. Shawl tomey2. Oh, pashmina pun dah ada ye.Lovely! 

Oklah, mahu pergi jadik model tangkap2 gambar jap. Hee.Selamat makan tengahari

7 comments:

peaNut said...

wahhh..cute gler kereta ya...sukaaaa!!

HEMY said...

terlebey coklat smpi besar mata...huhu..

Stilla said...

ice cream ya nyaman...huhuhuhu....=)

*~ aRaBeLLa ~* said...

choc valcano dgn cheese baked meatball tu mmg peberet aku weh..huhu

Masy said...

sedapnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

fararusdi said...

kakak minat usher ek? fara pegi konsert usher nanti. jom jom!

Erina Asmawani said...

peanut:
heee..kiut nak? sanggup bermadu ngan nya ;)

Hemy:
mata ai kalo tak makan coklat pun mmg semulajadi besar kot ;p

Stilla:
Apa gik yunk..terjahla Pizzahut ;p

Arabella:
Jom gi pekena choc valcano beb..sedapnya..meatball yg enakk..nyum2!

Kak Masy:
Memangggggg ponnnnnnnnnnnnnnnnn! ;p

Fara:
Minat lagu OMG tu je dik. Hehe. wow! gi konsert dia..bila tu?









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015