Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Tuesday, June 01, 2010

Shawl retro style~

Tadaaa. Shawl baru kembali lagi. Kali ni dengan retro2 style. Cantik2 punyaaa! Antara shawl yg cantik mantik tu..

~Stripy Lovey Dovey~


~Lovely Lovey Love~


~Bubble Bubbly~


~Flowery Fantasy~


Cantik2 kan? Siapa cakap tak cantik aku sentap.(haha..gelilah emo macam nih!). Oh..dan ada satu lagi shawl terbaru...


~2 tones Cotton~
Yeahh beybeh. It's from cotton. Memang senang nak pakai ;)
Aku suka sgt yg ini!

Dan lagi, sempena bulan 6 ni, ShawLover ada buat SALE tuk kesemua jenis shawl cotton. Hanya RM10 sahaja! Banyak shawl2 cotton yg comel lotey belaka di blogshopku itu

Apalagi, dijemput anda2 sekelian tuk menjenguk ke ShawLover ok.
Banyakkkkk lagi shawl2 cantik lagi menarik menanti anda

6 comments:

peaNut said...

cantek2 jak shawl baru ktk eyh...sayang kmk tok x pande pakei shawl..mun x nang byk yg kmk berkenan dlm collection ktk ya..huhu

Jard The Great said...

hehe... moga business makin maju jaya

Masy said...

boleh mereng tgk shawl cantek2 ni *mereng dah ni ha*

Farid said...

JOM BERKEMPEN DENGAN KAMI!!!

http://mofasad.blogspot.com/2010/06/kempen-kami-blogger-picisan-menentang.html

Redbloodsnow said...

yang, mek suka gilak² diat taw hiasa pic shawls tok aih. menambahkan kecantikkan shawls ya...hikss

pssttt dear, hope my help gain u more customer...aminnn aminnn

Erina Asmawani said...

peanut:
maceh peanut..hee..mek dolok pon x pandey pakei bah tp lamak2 jatuh cinta inda ngan shawls..hehe..kitak trylah pakei peanut ;)

Jard:
Mekasey ;)

Kak Masy:
Oh kakak..sila jgn mereng..meh beli shawl cantik2 nih ;)

Farid:
saya blogger picisan sudah menyokong kempen kamu ;)

zie:
mekasey yunk..mek nang suka edit2 gambar tok..tp mun ada mood lah..hehe

aminnn..kita banyak nolong bisnes mek eyh..sayanggg kitak!









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015