Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Tuesday, November 22, 2011

Teh Garam??



Alkisah pada satu malam yang aman damai ni, encek hubby tengah kusyuk baca buku diari hamil. Baca perkembangan bayi dari minggu ke minggu sambil senyum sorang2 (entah apa yg dia seronok sangat baca tu kan..hehe) sampailah ke bab persediaan berpantang. Saya tengok dia kusyuk baca 1 resepi ni. Tanya dia " Nanti masa unny dalam pantang, sayang nak masak kan?"." InsyaAllah, boleh" encek hubby jawab. Alololo..tomeynye! Pastu dia sambung balik kusyuk baca resepi tu. Sekali tetiba encek hubby tanya " Sayang, teh garam tu apa??" sambil kerut2 kening. Haaa..teh garam? Ape tu?Saya pun baru festime dengar. "Mana sayang? Mana yang tulis teh garam tu". "Niiii.." encek hubby tunjuk.







1/2 sudu teh garam.

Encek hubby ingat 1/2 sudu "teh garam". Hoho. Sakit perut ketawa. Adoyai suami ku..comel sungguh!


11 comments:

CaDLyNN said...

ahahaha...adoi...amir..tu bukan teh garamla..
garam tu sukatan die satu sudu teh..keh3..

klaka lah

sweethOneY said...

Hahahahahaha lawak gilaaaa encik amirr. comel sangat !

moment said...

hikhik that's cute! ^_*

*happy belated anniversary bertunang too! =p

Natasha Farina Arifin said...

hehehe...cian ur hubby biasalah org laki nih tak brape paham bila baca bab2 resipi nih kan?...but comel jer teh garam..hahahhah! kelako!

Masy said...

HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHA!!!!! X 1000000000000

PUAN SUE (asam.garam.gula) said...

HIHI...kalau hasben su tak tau la dia tau ke tak..hehee

ekabukanmakcikkau. said...

hahhaa kiutnya beliau macam tu hahhaa. aku ingat menatang mende lah tadi haahhaa

aTy _faRed~ said...

heheheh...memang baru fes time ar dengar 'teh garam' tu..baru nak tanyer jugak teh garam tu ape..;p

HEMY said...

halolololo...comeynya incit amer...ingatkan mcm kes pak mertua aku beli garam wat air teh..bwhahahaha

Juliet said...

Hahahahahahahahhahahahahahahahahha!!

Kalau bace title, my guessing for ur entry igtkn pasal ade org bancuh air teh u and letak garam :))


TEH GARAM.. hahahahaha~ lawak la lelaki nie kan...

aim-a said...

hahahahaha.cumel sungguh.









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015