Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Monday, November 28, 2011

Great Times & Great Friends~





Saya tak perlu kawan yang beribu tapi dari yang jenis batu api, pendengki, busuk hati, bercakap buruk pasal saya dan family saya, penuh dengan unsur2 negatif dalam diri dia dan sebagainya. Sangat tak perlu.Shuh! Shuh! Cukuplah kawan yang hanya boleh dibilang dengan jari tapi dari yang jenis sangat baik hati, memahami, menjadi diri sendiri,persahabatan yang kekal sampai mati ;).Great friends, great parents,great hubby,great siblings,great family, great family-in-laws. I am blessed to have them in my life. Terima kasih Allah ;)



P/s:Salam Maal Hijrah. Smoga kita sentiasa dalam lindunganNya :)

10 comments:

Anna said...

wah rindunya kat sume.. :) perut ena yang makin comel & bulat.. hehe.. bestkan pengalaman jd mama.. ;) nanti lepas bersalin mesti rindu nak perut memboyot tu kehulu-kehilir.. ;)

sweethOneY said...

Perut Ena makin bulattttttttttttt, comel !!!

PrincessD said...

wowweeee perut dah molaatttt!!! hehe ;)

Masy said...

perut ena dah persegiiiiiiii (semorang dok sebut bulat, nk tukaulah). hihiihhiih

CaDLyNN said...

aku ni kawan kategori ape? keh3..
perut ena semakin comelllllllll

Natasha Farina Arifin said...

amboih mommy bersakan-sakan bersama kwn2..hihihihihi bestnye!

Erina Asmawani said...

Anna:
Rindu kat B jugaaa ;) Yup, it's a wonderful journey..semoga dipermudahkan segalanya. Aminnnn ;)

Izza:
bukan perut je yunk..semuaaa! :D

Erina Asmawani said...

Kak D:
Hehe..moolat kan kak..x dapat imagine pulak bila da 9 months nanti.

Kak Masy:
Hahaha..boleh bah kalau kau kak! :p

Erina Asmawani said...

Lynn:
cey..sudah gaharu cendana pula, sudah tau bertanya pula. Mestila kesayangan! Mmuuahh! :)

Mommy Cha:
bersakan2 la mommy cha sementara masih larat ni.hehe

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

eh maria pon ade????









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015