Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Monday, February 23, 2009

Kronologi aktiviti hari Ahad

Pukul 10.40 pagi: Gerak ke rumah Yah comot




Pukul 11 pagi: Jemput bidadari2 yg lain



Pukul 1 ptg: Sampai di Jalan TAR dan terus ke Jakel


Pukul 1.20 ptg: Jalan ke Kamdar pulak


Pukul 1.30 ptg: Operasi mencari kain tuk bidadari2






Pukul 1.50 ptg: Hampaaa..sebab kain kat yg atas tu tak cukup
10 meter.Tak jadik beli dan terus ke Jakel balik

Pukul 2.00 ptg: Singgah Mydin jap tgk set kain lace yg cantik


Pukul 2.10 ptg: Carik kain yag sama macam yg kat atas tu. Tapi takde.
Hampaaaaaa...sekali lagi. Keputusan terakhir, pergi Kamdar balik


Pukul 2.15 ptg: Singgah Mydin pulak lagi nak tgk set kain lace yg tadi tu.Tapi tak beli pon.


Pukul 2.20 ptg: Pusing2 carik kain kat Kamdar sekali lagi.


Pukul 2.40 ptg: Alhamdulillah. Jumpe gak kain yg bidadari2 berkenan.





Finally, this is the super lovely kain 4 us= The Bidadaris
*Pakai sempena wedding Yah nanti =)


CANTEEKKKKKKK!!!!

Pukul 3.30 ptg: Makan kat Semua House

Pukul 4 ptg : Balik.Huhu. Rush hour sungguh!




P/s: Thanx a lot Yah!! Sayangggg ko sgt. Sgt2 la!

5 comments:

fararusdi said...

bestnya jalan2..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

vavava...shopping kain yunkk ekk...

Erina Asmawani said...

Fararusdi:
Hehe..jalan2 kedai kain je dik

Princess N:
Centik kan yunk kainnye..pink2 giteww =p

PadilTahir said...

untuk para para sakura pakai aper lak??

Erina Asmawani said...

PadilTahir:
Para sakura eh? <--suke aku name ni..haha..
korang pakai bju raye thun lepas la..Ngeee =p









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015