Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Monday, February 23, 2009

Uuu..La..Laaa..

Mentang2 la takde kelas harini, jadinya aku pergilah beriadah. Beriadah di mana? Di Gulati's dan Kamdar. Semalam dah pergi, hari ni pergi lagi. Hahaha..Tak kisah la pergi berapa banyak kali pon, yang penting aku dpt temankan si bestie beli brg2 tuk persiapan kawen dia. Dapat gak aku menyumbangkan idea2 (menyumbangkan duet tak mampu lagi..ngeee).


~Si bakal pengantin & adik beliau yg comel~


Oh, dan hati aku sgt happy harini sebab dapat purse baru. Lalalala..gumbira ok. Yah went to Jakarta last 2 weeks and she bought me this gojes LV's purse. Sgt cantek dan aku sgt2 suka! Hee..Tima kaceh Yah =). Ai sayang yu lebih tau. Hee..


Cantek kan? ;)


Ok, cukup2. Its time for me to study now. Enjoy2 jugak, study jangan lupa. Hehe. Daa~



P/s: Dan sememangnya jugak harini aku byk gila makan. Mana diet aku pergi ni? Huhu..Diet..Diet..sila kembali pada diriku ini..Haih~

4 comments:

fararusdi said...

nak purse baru jugak.. jelesh..

Erina Asmawani said...

Fararusdi:
Ala..xmola jelesh2 =)

PadilTahir said...

comel tak der belikan aku aper2 pon.unfair!!

Erina Asmawani said...

PadilTahir:
Huahuahua..tuk org2 yg die syg je =p









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015