Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Thursday, February 12, 2009

Seekor kucing gigih..

Apabila seekor kucing gigih nak jadikan laci simpan duit di Fradoo sebagai tempat tido nya, inilah gamaknya yang terjadi..



1. Masuk ke dalam laci simpan duit dan buat2 muka tak bersalah




2. Adjust posisi




3. Tido ngan slumbernye.Zzzzz...


Ish..ish..ish..kucen2..nape dalam laci ni jugak yg nak ko jadik kan pot tido?
*naseb ko comel


3 comments:

paiseh said...

ntah2 pencuri jadian.
tak pun LHDN jadian.. nak cek lu bayar cukai ke tak.. hahahahaa...!!

Anonymous said...

kak..
abc x nak cendol ngn kacang merah satu...
kucing x mau yer...

Erina Asmawani said...

Encik paiseh:
Hakhak..lu ni same pesen ngan wak gerai sebelah..dia ckp bebaik ngan kucing ni..mungkin ianya toyol jelmaan kucen yg dtg tuk curik duet..cet!

Encik Tanpa Nama:
orait..set..kalau beli 10 ABC dapat free kucen tu..amekla..ia sgt manje tau..Hakhak..

p/s: takmola tanpa2 nama ni..bgla nama









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015