Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

Your Friendly Coway Agent

Your Friendly Coway Agent

Thursday, February 19, 2009

Untuk mama tercenta =)

Sok beday mama. Yay! Haruslah ada hadiah tuk mama kan. Tahun ni tak susah sgt fikir nak hadiahkan apa tuk mama sebab mama dah gitau awal2 apa yang dia nak. Heheh. Jadinya, lepas kelas tadi, aku terus gi kedai yang ada jual barang yg mama idam2kan tu.





Aku ke Tupperware Store. Hakhak. Tak pernah aku sampai tupperware store ni ok. Dahla memula aku tak tau tupperware store kat Shah Alam ni kat ne. Selalu yang aku tau barang2 tupperware ni order dari catalog je. Tapi bila aku google, rope2nye ada storenya kat Shah Alam ni. Kat seksyen 24. Hee..Nasib baik dekat je.


Masuk2 kdai tu, kakak kat situ punya lah peramah. Pot pet pot pet. Padahal aku ni datang nak beli 1 benda je. Dia suh aku jadik ahli la..itu la..ini la. Huhu. Aku cakap aku nak beli benda ni (sambil tunjuk kat catalog), suh akak tu ajar sket camne nak pakai benda tu. Puas hati, aku bayar terus blah. Tak boleh duk dalam tu lama2, kang terus migrain.Ngee..


Ini lah yg dibeli tadi..
Jeng..jeng..water container yg best tuk mama..hee..



Tapi, sebenarnya mama nak yg jenis ni....



tapi aku tengok yg tadi tu lagi smart dari yg mama nak ni. Ni cam simple sgt. Lagipun yang tu ada holder, cam best je. Senang nak bawak gi mana2, mana tau nak gi piknik ke nanti kan. Lalala..


Pastu trus gi gift shop berdekatan sbb nak carik kotak besar nak taruk water container ni dalam tu. Sekali tgk takde plak.Kotak yg paling besar pun tak muat nak letak water container tu. Huhu. Jadi, aku beli je paper bag yg paling besar kat situ ngan reben comel :p


Sampai umah, mulakan operasi mencantikkan hadiah. Dan hasilnya..


Tomey tak? Hee..


Harap2 mama suka la nanti. Ok, pasni operasi wat kek plak. Wish me luck =)

2 comments:

paiseh said...

lu isi air apa ktat dalam??

Erina Asmawani said...

Paiseh:
Soklan lu ni agak misteri la..haha..









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015