Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Friday, February 27, 2009

Kucing Ajaib


Ia pandai menjelirkan lidah secara automatik semasa gambarnya dirakam. Mungkin dalam hati kecilnye berkata "Duuhhh..gambar aku pon ko nak tgkap ke? Aku tau la aku hensem lagi macho". Selain pandai bergambar sambil menjelirkan lidah, ia juga pandai berposing di atas laptop kesayangan aku tanpa arahan. "Like i care.." mungkin dalam hatinya berkata lagi. Oh kucing..ko mmg ajaib~


* Ini adalah entry tuk release kan tension. Sok aku ade test. 2 test lagi pulak tu. Ye..ye..sok ari Sabtu, semua gi keluar jejalan, gi dating tapi aku ade test. Nak wat camne. Uitm kan best. Hakhak. Ok2. Sebelum aku tersasar lebih jauh, kawan2..WISH ME LUCK ;)


4 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

gud luck yunk.....

paiseh said...

gua pun kena kerja ari sabtu apa citer..? (sambil buat aksi jelir kucing tu.)

PadilTahir said...

Uitm kan sentiasa di hati ku!!
tak baik dowk ko tangkap gambar kucing!!
tapi org org tua yg cakap lah bukan aku!!

Erina Asmawani said...

Princess N:
Thanx yunk =)

Paiseh:
Lu lain ar..stended ar keje ari sabtu..wa tak hairan..hakhak =p

PadilTahir:
Tau xpe..sememangnye di hatiku la..haha..
aku tau, aku pon de dgr gak mitos, kalo tangkap gamba kucing nanti kucing tu mati..tapi ni bukan kucing aku..kucing jalanan..haha









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015