Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Saturday, September 05, 2009

Kawan






























Aku tak perlukan beribu2 orang kawan,
tapi hanya datang dan pergi..
Cukuplah kawan yg hanya boleh dibilang dengan jari,
tapi kekal sampai mati ;)



Thanx babes for a wonderfulcrazyfullstomach nite. Sayang korang lebih2!!



P/s: Plan nak sahur sama kawan2 tercinta. Jom!

9 comments:

sweethOneY said...

yerp.. setuju2.. owg pun tak ramai sgt kwn.. tp syukur dengan kwn yg ada yg ikhlas kwn.. yg tinggalkan kesan dlm hidup neh :)

rather than kwn yg hanya dtg nk saketkan hati.. (pernah kena dengan kwn gni.. backstabber!)

yg baju merah tu muka nak sama ngan ena la :)

Jard The Great said...

erina.. nk minta kim satu ABC Fradoo..... bawa gi majlis mlm karang bole??? ehehe.. tenkiu!

sweethOneY said...

hee~ intro dia sebijik cam lagu lenka kan.. yg lagu trouble is a fren tu..

tp neh lagu lady gaga - paparazzi :D

pinkeen said...

nice gilerr ungkapan tu..ni yg wat rendu gilerr ngan kawan2 lama :(

Shahrul (Nama Sebenar) said...

erina:

lol.
pics tak menahan.
hahaha.

ya.
kena betulkan balik pepatah Melayu.

"berkawan biarlah sedikit. janji tolong susah sakit."

boleh? :P

p/s: letak la chatbox sis. senang aku nak komen.

aidil62nd said...

adus.. kenaper kamu kalian seperti beruk kena belacan .. he9 jangan marah ek .. nie mesti disebab kan pengunaan gambir berlebihan

Erina Asmawani said...

Ena tak suka kawan cam biskut..masa susah je baru ingat kita..huu..cukuplah ngan kawan yg ada ni..masa susah & senang..

Backstabber ni paling kesian. Ena penah kena. Baik2 ngan dia tapi pastu die buat fitnah kat kta. Tapi yang pelik lepastu nak kawan balik ngan kita. Ena mmg senang maafkan org, so buat tak tau jelah. Buang yg keruh ambik yg jernih ;)

Yang baju merah tu besfriend ena yg kawen haritu yunk..tak macm bini org pun..haha

Erina Asmawani said...

Jard:
haha..kalo bawak tuk kamu kena bawak tuk 14 yg lain jugak.Kang meraka terliuq ;p

Shira:
thanx..cpat buat gathering jumpa kawan2 lama

Shahrul:
Hahah..pics kesengalan namanya. Sokong ngan pepatah baru tu. Setuju! Ala..akak tak suka lah bubuh chatbox dik..lambat..huhu

neway, nice 2 meet u ;)

Erina Asmawani said...

aidil:
hahaha..bukan kes trlebih gambir daa..terlebih hormon happy & terlalu konyang!









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015