Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

Your Friendly Coway Agent

Your Friendly Coway Agent

Thursday, January 21, 2010

Hari ini dalam sejarah



Dahla langgar kebabom, taknak mintak maaf pulak tu, lepastu salahkan aku pulak. Alahai dik, kalau aku buat repot, memang sah2 la salah kau kan sbb kau yg dengan rakusnya mencium bumper Cik Lisa aku tu. Malas cerita banyak. Balai ceritalah.Eh..lagi satu, tak kena bayar pun la dik oi kalau kau mintak maaf.At least sejuk sikit hati aku tengah membara2 time tu. Takpelah, ko tunggu je lah bil dari aku ok, wahai adik berambut kerinting kekonon Sam Bunkface!


Takde sebarang kemalangan jiwa yg berlaku, tapi hati aku hancur luluh jugaklah tengok Cik Lisa. Bonet kemek, bumper lari sikit dari kedudukan asal, cat tercabut2. Haih..terasa kulitku seperti disiat2. Nak buat macam mana kan, benda dah jadik. Pasrah & redha jelah. Pasti ada hikmahnya semua ni. Chill Erina..


P/s: Sekarang amat busy


6 comments:

pRincESs_N said...

aduhai...cik lisa tcedera kerr..xpe..wat plastic surgery kaw2 pnyerr ok..bil kasik sama adik kerinting tuu..

HEMY said...

repot polis...anta cat satu badan..claim insuran budak itu..setel

zonaku said...

alahai.. siannya cikLisa.. kesian lagi tuannya kan..


x per.. xyah banyak cerita, masuk balai, make sure cat semula ikut spek kaler cikLisa y kebabom tu.
bayar?? dia leh p salun kerinting rambut, takat ke salun cat keta, apalah sangat kannnnn...

apa2pun, make sure rupa cikLisa kembali ikut spek yer..

5-6 ribu pun pastikan dia bayar sampai titisan terakhir!!!

** emo lak!

aku mmg pantang org langgar montot nie... pastu x mintak maaf!

Masy said...

sokong anul!

Erina Asmawani said...

Thanks u all for the supports..huhu..

hemy+ kak zona+ kak masy, budak tu takdak insuran pon..katenye lah..huhu..sekarang duk deal2 lagi..yg penting aku dah buat report, siaplah budak kerinting,kalau dia nak lari ke ape ke,,,jagelah. kau bengang btol

N: tulah yunk, sedih gila..huhu.

Izzatul Azma said...

uii.. at least ena x cuak.. iza dlu penah kena langgar, bumper senget bagai sme.. boleh tergamam, lepas mcm tu je driver tu. hampeh









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015