Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Friday, May 28, 2010

Selamat Bercuti ;)

Happy :)

Masa tuk spend time ngan family tercenta, pergi jenjalan & tak lupa jugak tuk attend kenduri kahwin member2.Heee.Sekarang mood dah kembali normal happy bunga2 ;). Oh, perempuan mmg unpredictable. Sekejap moody tahap unta, kejap mood happy gila2. Sementara datang mood happy ni, daku nak mintak maaf kat semua yg pernah terasa pada diri ini ;). Sesungguhnya ku hanya insan biasa yg tak lari dari buat silap. Jadinya, sementara masih hidup ni, bermaaf maafan & berbaik2 lah kita sesama manusia. Kekadang kita tak sedar kita buat silap kan, tak sedar dah sakitkan hari orang lain.Alih2 ada org membenci kita. Haishh. Tak bestlah kalau hidup dibenci orang. Oklah, selamat bercuti semua & selamat Hari Wesak tuk yg bergama Buddha :)




P/s: Sekarang suka gila dengar lagu Fight for this  by Cheryl Cole. Best!Anything that worth having,Is sure enough worth fighting for. Yeahhh!



3 comments:

Aidy Shahiezad said...

wah...
nie entri yg keberapa belas ntah hari nie terselit unsur bermaafan sesama manusia... tgh musim mintak maaf agaknya ek... ;)

Erina Asmawani said...

tak rugi pun mintak maaf hari2 aidy..kita kan manusia biasa, slalu buat silap..lagipun kita tak tau bila ajal kita kan..jadi bermaaf2an sementara masih hidup ni kan ;)

Aidy Shahiezad said...

oh...
sy minta maaf gaklah... ;)









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015