Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Tuesday, April 05, 2011

Alhamdullilah ;)

Syukur ke hadrat Illahi. Tak terungkap dengan kata2. Majlis semua berjalan dengan lancar. Macam tak percaya sekarang sudah bergelar isteri. Isteri kepada lelaki yang dicintai ;) 

Kat bawah ni few pics sepanjang majlis pernikahan hari Sabtu lepas, 2 April 2011. Di dewan nikah Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz, Shah Alam. Pagi tu nikah, lepastu tenghari terus ke majlis resepsi. Let the pics tell the story ;)






































“Ya Allah, sesungguhnya hati kami ini bersatu dengan kasih sayangMu, bertemu di atas ketaatan kepadaMu, bersatu di jalan dakwahMu dan berjanji menegakkan AgamaMu.Maha Suci Engkau, perteguhkanlah tali ikatan antara kami ini, limpahkanlah kasih sayang di dalam hati kami ini. Engkau tunjukkanlah kami jalan hidayahMu, sesungguhnya padaMu kami berserah dan tempat kami memohon pertolongan." Amin Ya Rabbal Alamin~


P/s: Sekarang dah ada title Puan ;)

18 comments:

sitihalisajai said...

congratulation Puan Erina :)

CaDLyNN said...

congrats puan erina....

Siti Humairah said...

alhamdulillah,,syukur smua berjalan lancar,,

cik purple said...

congrats Mrs. erina..^_^ hope that ur marriage will last 4ever.. insyaAllah...

GOOD LUCK 4ur new life !!!

~♥ iella ♥~ said...

tahniah dear....

Selamat pengantin baru...

Erina sgt manis..ehh..eh...Puan Erina..

Masy said...

yeayyyy!!!! akhirnya tamatlah segala kepeningan selama ini ;) congrates again ena.. hepi2 slalu!

nanges x masa nikah tu? *nak gakkkkk tanye ahaahha

k.e.r.i. said...

tahniah. dah boleh pegang tangan dah.

sapphire said...

tahniah erin.. :)
cantik sangat...
skang mesti dah lega kan..saya jer la yg berdebar2 lagi.. :)

Lady Antz said...

yuhuuu~ to the most beautiful bride of all, congratulations dear!!! ;D

sweethOneY said...

congratssss ena!!

really happy for both of you :)

HEMY said...

wahai puan...best ye nikah yeee?

green duvet said...

beautiful and gorgeous.. congratulations kakak. alhamdulillah.. :')

Erina Asmawani said...

siti:
maceh ;)

Lynn:
thank u lynn..hehe..ade puan da ;p

Umie:
alhamdullilah ;)

Erina Asmawani said...

Cik purple:
thank u ;) amin ya rabbal alamin~

iella:
maceh dik ;)

Kak Masy:
tula kak..alhamdullilah ;)
nanges woo..sebak sangat nak2 bila tengok mama nanges..terus macam air terjun je air mata..huhu

Erina Asmawani said...

keri:
thank u..pegang kaki pun boleh..haha

sapphire:
thank u nilam ;)
ye..rsa legaaaa sangat..dun woory dear, ena doakan everything goes well k ;)

Kak eja:
yuuhuuu...maceh a lot kak ;)

Erina Asmawani said...

Izza:
maceh dear ;)

Hemy:
mestilah best ;)

Fara:
thank u adik. hugs~

PutRee SeJiNjaNg said...

tahniah puan erina...welcome to the club....ceeaaaa..hehhehe...

Erina Asmawani said...

thank u tilla ;)









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015