Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Thursday, October 04, 2012

Dari balkoni rumah :)




Cantik kan? Macam gegula kapas :D 
Indah ciptaanNya.

4 comments:

Ryn said...

rase nak pegang...nak makan....hehehe

CikNaa said...

time panas camni, pasang kipas lelaju, zzzzzzzz...tetiba razin tarik2 hidung, baru teringat.eh ada ank upe nye aku ni.. hehe. terus tak jadi tido..

HEMY said...

apsal pemandangn dr balkoni ko ni mcm ko duduk kt pejabat JPJ?

Erina Asmawani said...

Ryn:
Kannnn :)

CikNaa:
Hehehehhe..comeynye Razin nak ajak mama dia main. Hehe.Dah ada anak kenalah korban masa tdo petang ye dok.

Hemy:
Kahkahkah..sebab hitam putih tu dah macam tempat kelas driving kan. Ate, duk quarters kolej, macam ni lah..









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015