Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Friday, October 12, 2012

Kejap macam mama, kejap macam ayah :D


Bila tak senyum..muka macam mama masa baby.

Serius ni serius.

Ni lagi tak senyum



Tapi bila senyum, muka macam ayah masa baby :)



Junior ayah :)

sama pakai pyjama. Hee

Senyum melebar.

Sama kan? Junior kami. Heehe :)







7 comments:

CaDLyNN said...

ala2 je muke..
tp aqil plg cute :p

sweethOneY said...

woww garangnya cadar dia hihikkk :P

No 2 tu serius betul muka Aqil hahaha biasa baby kan kalau buat muka mcm tu slalu orang tua2 ckp tgh meneran ke tu hehee

CikNaa said...

tp mama ngan ayah muke yg same.. aqil hasil kejadian.. hihi.

Miss Volvo said...

hmmm muka mama dgn papa lebih kurang je kot haha

aTy _faRed~ said...

Yeeeerr laaaaaa...mmng betul pon...memuler nmpk muker awak..lps tu nmpk lak muker sebijik ayahnyer...heheh

Erina Asmawani said...

Lynn:
Aqil memang menang tanpa bertandinglah kan. Hehe

Izza:
Awww..garang kan.Fefeeling rimau bintang gitu. Hehehe

Betul..tengah uuk la tu. Hehhe. Meneran daging :p

Erina Asmawani said...

CikNaa:
Hahaha..betul2. Mama ngan ayah muka sama, anak pun muka sama lah kan :D

Miss Volvo:
Ye la kan..hehhe

Aty:
Kannn..sama muka ayah ngan mama :D









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015