Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Thursday, February 07, 2013

Khasiat Natalshape :)


Nak iklan jap :) 



Natalshape


Natalshape, susu bernutrisi berasaskan sumber Sunnah untuk ibu selepas bersalin dan ibu yang menyusukan bayi. Alhamdulillah dah masuk  8 bulan saya minum Natalshape ni dan sangat berpuas hati dengan produk ni. Antara kebaikan khasiat susu Natalshape ni ialah:

1) Dapat memberikan tenaga supaya kekal aktif dan ceria. No more masalah lesu lemah penat segala. Bila badan bertenaga, barulah boleh buat macam2 kerja. Multitasking mommy! :)

2) As a "milk booster". Kandungan kurma, delima, susu kambing yang terkandung dalam Natalshape ni membantu  untuk meningkatkan penghasilan susu. Syukur sebab berjaya menyusukan Aqil secara ekslusif hingga sekarang (11 bulan) :)



3) Dapat mengawal berat badan. Lepas minum susu ni terasa kenyang je. Best2! Memang tak dinafikan kalau BF baby, memang cepat terasa lapar..terasa nak makan je. Dan bila tak kawal pemakanan, berat badan cepat betul naik. Haiyoo. Tapi..bila minum susu ni, terasa kenyang je so kuantiti makanan yang dimakan pun sikit je. Memang sangat membantu untuk kawal berat badan :)



4) Membantu mengecutkan rahim selepas bersalin. Kandungan manjakani dan kacip fatimah dalam Natalshape membantu untuk mengecutkan rahim serta "membersihkan" rahim. Sesuai untuk yg bersalin normal & czer. Tak perlu makan jamu2 lagi :)


5) Kulit menjadi tegang.Kandungan marin kolagen dalam Natalshape membantu untuk mengembalikan keanjalan  dan kesegaran kulit. Terasa awet muda gitu. Hehee :D

6) Kalsium dalam susu ni dapat membekalkan kalsium yang cukup untuk ibu. Ibu yang menyusukan bayi memang memerlukan kalsium yang banyak untuk mencegah osteoprosis :)

7) Susu ni berperisa vanilla yang sedap. Nyumm! Jangan risau, walaupun kandungannya ialah susu kambing, memang tak terasa pun macam susu kambing. Rasa vanilla, manis2 buah gitu  :)



Best kan susu Natalshape ni.Marilah sama2 menikmati khasiat susu Natalspahe yang di jamin suci dan halal ni.  Good for me, good for all mommies too. InsyaAllah :D


Jika berminat, boleh sms saya Erina 0126424061 atau COD di area seksyen 18 Shah Alam atau di Fradoo Abc Seksyen 2  :)




1 comment:

anne said...

Salam, kurus untuk kelihatan cantik dan menawan..di samping itu kita harus menitik beratkn kulit dan lemak yang menggeleber bila penurunan berat badan berlaku...sila hubungi sy Ann 0192887744 jika berminat tips seterusnya..sy sedia membantu.tq









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015