Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Sunday, August 16, 2009

Mangsa Buli

Mangsa: Izz Iman Dani (2 bulan)
Lokasi: Atas katil mamacik dia
Sebab dibuli: Kerana comel terlampau!




~Do we look the same?~





~Hee..Iman try to smile like the bears~





~Hmm..what song is this?~





~Owh..its Yuna!~





~Oh no!!! Mamacik try to turn me into a girl!~





~Eeeee..rimas..rimas..eee~





~But I look cute do i?~





~I'm a boy ok..a cute botak boy ;)~





~See..see..cute kan?~





~Is that a bear on my head?~





~Syuh..syuh..please go away bear~


Hahahahohoohoho (gelak evil). Padan muka baby Iman! Geramm~


7 comments:

momentinlife said...

owh kamu sgt nakal ok~

huhu

Jard The Great said...

ahahaha.... kesian baby tu sbb tak sedar die kena buli...

aidil62nd said...

aduh sudah menjadi Comel anak buah ku ini .. ish ish ..when my 'anak buah' growing up ,i also growing up .. wahahaah Syukurlah MAMACIK jaga lah anak buah Mu ELOK2.he9

zonaku said...

hehehheee.. ko buli dia.. seb baik x lemas budak tu ko bat.....

cute!

Erina Asmawani said...

momentinlife:
nakal sekali sekala xpe..hihi

jard:
haha..2la pasal..terkebil2 je mata dia masa aku gelak2 n snap pic dia..haha..comel2!

Aidil:
haa..awk blik nanti dia dah ada gigi tau..huhu. Sedang menjalani kehidipan sbgai mamacik yg baik la ni (mcm sebelum ni x baik plak kan)

Zonaku:
buli manje2 je..xdela smpai lmas..huu...nanti aku plak yg pengsan..

paiseh said...

woi.. woi..!! dera budak..!!
dh macam kat kem guantanamo dah budak tu~

Erina Asmawani said...

paiseh:
wa mana ada dera dia, wa buli ngan penuh kaseh syg je..hahaha









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015