Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Thursday, August 20, 2009

Pil Pink

Pengumuman dah dibuat. 22 haribulan. Semua orang happy yippi yippi yay yay nak puasa.Tapi aku sedih. Sedih woo..huhu. Aku nak menyambut bulan Ramadhan yang mulia jugak.Tapi apakan daya......




Bak kata Jard, Perangai Macam Setan (PMS) sudah mari
(-_-")

Aku pasrah~


"Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak"
"Semoga amalan kita diberkati Ramadhan ini"


6 comments:

sweethOneY said...

hehehe..
pil merah jambu!

paiseh said...

macam cukelat je..
bak gua try seketul.

Monkey D Luffy said...

huhuhu

kesian

pink2green said...

xper2..geng ngan mama shira yer.. ;p

zonaku said...

hehehheee... aku pny dah sedia salah timing ni, doa2 la penuh jadual aku tahun nie....

errrr... pil tu??? umpama makan cekelat jer la.. x der kesan langsung..... terpaksa la aku amik y kaw² punyerrrr... sian aku kan?

Erina Asmawani said...

Izza sweethoney:
Pil kecemasan tu..hehe

Paiseh:
1 papan wa ley bagi lu try, tapi pastu lu akan berubah jadik hanifah
la..awww~

Monkey D luffy:
Huuhu..kesian kan

Shira:
huu..x syokla tak dpat puasa 1st day ramadhan..haish~

zonaku:
Wow! Cycle ko special la..jeles aku ko dpat puasa penuh tahun ni. InsyaAllah~

huu..bagi aku ni dah cukup kuat dah ni, hilang sesungut pastu..ko mesti tahap gaban nye sakit kan? sabarlah eh..nilah namanya dugaan wanita sejati..hehe









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015