Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Friday, August 21, 2009

Quote of the day


" Tak cukup Empat Kurang, Lebih Empat Baru Curang,
Idop Poligami!!!(Mati Aku Kalau Awek Aku Baca Nih) hahaha"

- Amir Fozy



Status facebook si cintahati sebentar tadi. Tu menunjukkan penyakit sawan "fish a fish" dia dah datang menyerang la tu.Haih..sayangku ini. Orang pasang niat puasa, ko pasang niat curang2 pulak. Macam2!


*Beranilah ko syg curang, sebotol asid pekat ada dekat sebelah saya sekarang ni. Muahahahhaha!! Jagalah ko syg!!




~2 orang bahagia~
( Saya sikit pun tak jeles ngan quote feveret awak tu sayang!)
Hahaha



P/s: Setiap hari jatuh cinta dengan si badol yang annoying cintahati yang ngegeh ini! ;p

9 comments:

puteri said...

hikhik...

cumel2..

ayat nk bgik jeles jeh 2 kan kan..
tp x bejaye oohhh..

neway selamat berpose ehhhh

aRaBeLLa said...

selamat berpose cik erina!! =)

aidil62nd said...

wahahah syukur lah .. jangan jadi poliklinik sudey .. wahaha

aim-a said...

sweett....slamat berpose adikku :D

momentinlife said...

smoga berbahgia... jaga elok2.. huhu

* selamat berpuasa gak~

Erina Asmawani said...

puteri:
mmg x berjaya dik oi nak jeles2kan akak ni..wuwu..happy fasting too ;)

Arabella:
selamat berpuasa ;)

aidil:
poliklinik lagi rela dari poligami..wahaha

Aim-a:
Selamat berpuasa kakakku.Thanx;) lama betul dia tak dtg Fradoo

Momentinlife:
Baiklah, akan ku jaga beliau elok2. hee

:: p R i n c E s S _ N :: said...

hohoho..suwit2...org y suke ckp cmtu sbnanyerr setia..dr org y snyap je tau2 da move on..am i rite..?? kihkihkih...

sweethOneY said...

cuwitnyeee korang neh.. hehe

Erina Asmawani said...

Princess N:
Meceh~~Btol tu N..ena sokong 100%. Biasanya orng yg senyap2 ni lah yg berisi..tetiba je carik madu dlm diam..

Sweethoney:
Maceh yunk~ bilalah izza nak tunjuk buahati dia ni? Teeettt! ;p









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015