Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Monday, December 21, 2009

Sedihhhhhhhhhhh..

Apakah perasaan anda, tatkala baru lepas solat asar kat surau di sebuah kolej tempatan, keluar2 surau dengan perasaan segar, tetiba dengan sekelip mata je perasaan tu berubah...apabila..



kasut kesayangan takda di tempat asal

kasut kesayangan takda di mana2 setelah penat mencari

kasut kesayangan telah HILANG!!!

lebih menyedihkan lagi..

kasut tu hadiah harijadi daripada bestfriend tercenta

Sedihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

(T_T)



Kenapa dalam banyak2 kasut cun yg lain, kasut rimau ni jugak yg di kebas. Huhu. Sedih..tapi nak buat camne, menangis air mata darah pun tak guna. Redha je lah, tak ada rezeki. Moga org yg mencurinya tu terima balasan yg setimpal. Ish..terkilannya :(



Pakai tak sampai 3 bulan pun..





Tapi takpelah, sempat kita sama2 gi Perth
Sob..sob :,(


Nasib ada kasut lain dalam kereta, kalau tak, mahu seharian aku kaki ayam kat sini. Huhu.Sabarlah, dugaaann..dugaan



P/s: Sorry babe, aku tak sengaja hilangkan kasut comel tu :,(

10 comments:

Jard The Great said...

alahai kesiannya.. huhuhu

:: p R i n c E s S _ N :: said...

omg!! N tumpang sedih..siott tol pencuri durjana tuh.!! huhh!!

Syeeda Sobbihi said...

ksian kat u..sanggup pencuri tu buat perbuatan terkutuk kat surau kan..

HEMY said...

kasut tu gi surau??pemurahnya...ekeke

takde rezeki la tu

moment said...

i don't understand la cmna org boleh mencuri... sgt2 tidak paham...

xrsa berslh ke? selesa ke? adui!~

Love Says it All~ said...

MAKEUP CLASS INFO :
DATE: 9/1 --->> SHAH ALAM (RM150)
TIME: 10:30 AM-5:30 PM

DATE: 15 & 16 JANUARY ----->> TERENGGANU & KELANTAN (RM250)
TIME: 10:30AM-5:30PM

DATE: 23 & 24 JANUARY -----.>> BRIDAL MAKEUP CLASS (2 DAYS) IN KL (RM500)
TIME : 10AM-5:30PM (FOR BOTH DAYS)

-MAKEUP, LUNCH, CERTIFICATE PROVIDED
-BRING YOUR FRIEND, GET RM20 DISCOUNT PER PERSON YOU BRING

BOOK NOW, LIMITED SEATS!!!!
http://www.eyrarizal.com
http://www.lovesaysitall.blogspot.com
FB: Eyra Rizal @ Eyra Rizal Touch

Sharif John said...

Rilek la sis... ala... nk kasut harimau ek? nnt i lapah sekor buat kasut tuk u... Awwww...

*~ aRaBeLLa ~* said...

weh pakai kasut mahal gi surau mmg abih la,alangkan selipar pon kena kebas..tak pe la weh jodoh ko dgn kasut tuh 3 bln jer..cukop duit beli nanti..huhu

Erina Asmawani said...

Jard:
Kesian kan..huhuk

N:
Tau xpe..biar pencurik durjana tu kena balasan setimpal

Syeeda:
tak patut kan..huhu..

Hemy;
tu la, takde rezeki ;(

Moment:
ku rasa, pencuri kasu ni mmg selalu sgt buat perangai gini..sebab kat surau pun boleh mencuri..mmg tak paham org gini. Haishhh..harulah

Bro John:
Awwwww~

Arabella:
Bukan yunk, masa tu aku gi kerja..pakailah kasut tu..tak sangka pulak ada org berkenan. Padahal banyakkkk lagi kasut2 cun yg lain. Tula, takde rezeki ;(

sweethOneY said...

ena.. kan ada plastik utk crocs.. next time jgn buat lg gtu kan. jgn tgl je kt luar surau.. simpan lam plastik, letak tepi sejadah tu..

namo sedih2 ek.. jahat betul org tu kt surau buat jahat :(









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015