Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Wednesday, October 28, 2009

Convocation Day Part 4

~Kakak & Adik~



Add Image~Bersama Mama tercenta & Caca tersayang~
(P/s: See the choc in my hand..huhu..kenangan )



Centahati & Me, Mama & Caca, Adik & Lily
Our family will getting bigger next year. InsyaAllah~
(^_^)



~My life~



Mmmmmmmwahhhhhhhhh!!!
Maceh banyak2 Mama tuk segalanya
Love u so much!!



Erina versi cikgu
Thank you so much too Ayah!!
Love u so much!!

Ni bergambar kat rumah.Ayah tak pergi konvoku. Aku yang sarankan. Sebab konvo adalah perkara yg memenatkan, meletihkan, mengantukkan bagi ibubapa dan para penunggu. Huhu. Jadi, aku tak mahu ayah kepenatan dan keletihan. Yelah, beliau kat kedai dari pagi. Mestilah beliau kepenatan tahap maks nanti kalau beliau pergi konvoku pada petang tu. Beliau juga sgt tak minat pergi tmpat2 crowd. Pening kepala. Ayah memang seorang workaholic. Jangan harap lah dia nak cuti, tutup kdai. Kalau boleh, time hari raya pertama pun dia nak berniaga jugak. Haih..Cepatlah dapat kerja.Nak balas jasa ayah & mama. Nak bagi diorang duit pulak. Nak suruh ayah rehat puas2 je kampung lepas ni. Tak payah sibuk berniaga lagi.Terima kasih segalanya.Ayah & Mama.


2 comments:

Jard The Great said...

cam serupa ja anak-beranak.. ehehe

Erina Asmawani said...

mmg..kami semua potostat muka mama..hehe









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015